• lloguer-espais-2
  • lloguer-espais-1

Lloguer d’espais

La Fundació Suñol es troba ubicada al Passeig de Gràcia 98, de Barcelona, en ple Quadrat d’Or de la ciutat. Les seves instal·lacions inclouen 800 m² d’exposició, per anar mostrant la col·lecció propietat de Josep Suñol, i 350 m² per activitats temporals. En aquest espai, que s’anomena Nivell Zero, s’hi pot accedir també pel carrer Rosselló 240.

El Nivell Zero té prevista una ocupació temporal i discontínua per donar cabuda als programes i a les activitats culturals que planifica la Fundació Suñol. Aquest fet, i el que la majoria d’actes programats es realitzen a partir de les 19,30h, dóna la possibilitat d’oferir l’espai per a actes privats i/o públics, en unes condicions acordades prèviament entre el potencial sol·licitant i la Fundació Suñol.

EL NIVELL ZERO OFEREIX

• Un nou espai, situat al mateix interior d’illa de l’Eixample que la Pedrera i annex a les sales d’exposició de la Fundació Suñol.
  • Un exquisit punt de trobada, amb projecció local, nacional i internacional.
  • Un contenidor polivalent, amb una arquitectura moderna, neutra, sòbria i funcional, ubicat en la millor zona de Barcelona, amb accés a peu de carrer.

L’espai Nivell Zero disposa d’una superfície total de 315m², dels quals 150m² són coberts i 165m² corresponen al pati exterior. L’aforament de l’espai interior és de 80 persones i de l’espai exterior, de 100 persones.

El Nivell Zero és un espai indicat per a:

• Reunions, presentacions i recepcions.
  • Rodes de premsa, reportatges i promocions.
  • Actes socials i institucionals.
  • Conferències i seminaris.
  • Petits concerts, recitals, programacions de vídeo i/o cinema.
  • Còctels i aperitius.
  • Altres.

Serveis generals

SERVEIS DISPONIBLES AL NIVELL ZERO

• Mobiliari (taula presidencial i cadires).
  • Vídeo-Àudio:
    1 Videoprojector HD fix 6.500 lumens
    1 Videoprojector portàtil 2.500 lumens
    2 Reproductors DVD
    1 Connexió per ordinador a tarima
    2 Micròfons sense fils de sobretaula
    1 Micròfon sense fils de mà
    Punt làser
    Connexió a Internet
  • Accés per a persones amb mobilitat reduïda
  • 30 metres lineals per exposar.
  • Lavabos.
  • Office amb nevera per al servei d’àpats.
  • Personal de seguretat.
  • Personal de manteniment.

Serveis complementaris

SERVEI COMPLEMENTARI

Abans o després de l’acte a organitzar, s’ofereix la possibilitat de fer una visita guiada o lliure a la part de la Col·lecció Josep Suñol que estigui exposada en les dues plantes del Passeig de Gràcia 98, espais connectats amb el Nivell Zero.

Condicions

TARIFES I CONDICIONS GENERALS

Les tarifes per llogar el Nivell Zero es pressupostaran específicament per a cada acte, en funció de les necessitats del sol·licitant.
La tarifació mínima serà de mitja jornada.
Les condicions de lloguer es pactaran en un document contractual, on s’especificaran tots els detalls i compromisos derivats de l’acte a organitzar.
Per a qualsevol tipus d’informació, disponibilitat d’horaris, visualització de l’espai o qualsevol altre requeriment, poden adreçar-se a:

Glòria Fernández Macias
Assistent de gestió
Passeig de Gràcia 98
T 93 496 10 32
gfernandez@fundaciosunol.org

Disponibilitat

DISPONIBILITAT

El Nivell Zero es llogarà únicament quan la programació cultural de la Fundació Suñol ho permeti. La previsió de disponibilitat per als propers 3 mesos és la següent:

ABRIL – Consultar disponibilitat

MAIG – Disponibilitat del 10 al 16 de maig

JUNY – Consultar disponibilitat

Aquestes dates poden variar, en funció de les exposicions i actes propis de la Fundació.