Acte 39: Antoni Abad mesura X mesura. 1992’2015

Acte 39: Antoni Abad

mesura X mesura. 1992’2015

10.05.2018 - 08.09.2018

L’any 1992 Antoni Abad va conèixer Josep Suñol als espais del Passeig de Gràcia que acabarien transformant-se en la Fundació Suñol, i que en aquell moment encara no estaven oberts al públic. Allà va poder descobrir la Col·lecció Josep Suñol en ple procés de configuració. Com havia fet anteriorment amb altres elements de la vida quotidiana, va realitzar una instal·lació amb cintes mètriques al voltant de la mesura de l’obra d’Antoni Tàpies, Butaca (1987), que forma part de la Col·lecció i que es trobava precisament exposada en aquell moment. Aquesta obra és una de les que es podran trobar a la mostra presentada ara al Nivell Zero.

L’exposició ha estat comissariada per Eugeni Bonet, qui ha recuperat un text original de 1995, Pesos y medidas, en el que descriu l’obra d’Antoni Abad. Per a l’ocasió s’ha editat també una publicació realitzada en format digital que conté els treballs presentats i un text del comissari, que podrà descarregar-se des de la pàgina web de la Fundació Suñol.

Articles de premsa

Descarregables