Acte 30: Lúa Corderch Or

Acte 30: Lúa Corderch

Or

22.10.2014 - 10.01.2015

En forma de concatenació d’idees i d’anècdotes, la narració se superposa a una sèrie de recorreguts dins un espai tancat, com si es tractés d’un estudi, un magatzem, o una exposició que només és accessible per mediació de la imatge filmada.

Lúa Coderch
Iquitos (Perú), 1982. Viu i treballa a Barcelona.

Màster en Produccions Artístiques i Recerca (2012) i llicenciada en Belles Arts per la Universitat de Barcelona. Ha mostrat el seu treball en exposicions individuals com La parte que falta (galeria Bacelos, Madrid), La muntanya màgica (Espai 13, Fundació Joan Miró, Barcelona. Comissari Oriol Fontdevila), Paràbola (Capella de Sant Roc, Valls. Comissària Joana Hurtado), Recopilar les fotografies sense memòria de l’arxiu familiar (EspaiDos, Terrassa. Comissària Alexandra Laudo) i Estratègies per desaparèixer (La Capella, espai Cub, Barcelona. BCN Producció’11) i col.lectives com La blague infinite (La Panacée, Montpellier. Comissària Alexandra Laudo), The World of Interiors (The Green Parrot, Barcelona. Comissaris Rosa Lleó i João Laia), Absence as a pretext (galeria Fran Reus. Comissari Tolo Cañellas), El espacio cósmico estaba ahí, en dos o tres centímetros (galeria Bacelos, Madrid i Vigo. Comissari Juan Canela), Le Périmetre Interne (Institut Français, Barcelona. Comissàries Andrea Rodríguez i Veronica Valentini), Critical Botox in times of 2.0 Feudalism (Pavilion, Bucarest. Comissari Álex Brahim), ClaResil 2012mg (La Capella, Barcelona. Comissari Álex Brahim), Pogo (Arts Santa Mònica, Barcelona) o Pas de Deux (The Private Space, Barcelona. Comissari Pedro Torres). Ha estat artista resident a Smart Project Space (Amsterdam), en el marc del HANGAR-AECID International Exchange Programme i en els darrers anys ha guanyat la beca PAIR de la Fundació Suñol, la beca per a la creació artística de la Fundació Guasch-Coranty, la beca del CoNCA per a la investigació i la creació en els àmbits artístics i del pensament i la beca de producció de la Sala d’Art Jove de la Generalitat de Catalunya, entre d’altres. Està representada per la galeria Bacelos.

Articles de premsa