Fotografies de la Col·lecció Martin Z. Margulies L’estatge de l’home

Fotografies de la Col·lecció Martin Z. Margulies

L’estatge de l’home

23.02.2012 - 16.06.2012

Martin Z. Margulies atresora des de fa més de 30 anys una de les col·leccions d’art més importants que inclou pintura, escultura, vídeo i fotografia. L’estatge de l’home explora la qüestió de com l’home habita al món, interactua amb ell, el modifica i, en definitiva, deixa la seva empremta en la realitat de les emocions, de la vida, del treball, de la naturalesa.

Inclou als grans noms de la fotografia  internacional,  entre  ells,  Walker  Evans,  Dorothea  Lange, Lee Friedlander, Ed Ruscha, Stephen Shore, William Eggleston, Helen Levitt, Andreas Gursky i Roni Horn. L’amplitud i excepcionalitat de l’exposició fa que, per primera vegada, una mostra s’exhibeixi simultàniament a la Fundació Foto i a la Fundació Suñol.

Articles de premsa

Descarregables