Més GREC a la Fundació Suñol

09.07.2016, 18:30

Dins d’aquesta iniciativa, el proper dissabte 9 de juliol presentem Several figures in the same place, una coreografia a càrrec de Bea Fernández i Carmelo Salazar ideada específicament per al Nivell Zero de la Fundació Suñol. Dos subjectes al mateix espai, un únic cos afectat des de diferents llocs, Several figures in the same place mostra un cos inacabat, que no s’afirma per endavant sinó que esdevé i emergeix en relació a l’espai.

Bea Fernández
És cofundadora del col·lectiu Las Santas i codirectora artística de La Poderosa, espai de creació i investigació entorn de la dansa, que ha estat recentment Premi Ciutat de Barcelona 2016. Treballa com a intèrpret i coreògrafa i des de 1998 col·labora amb el coreògraf Carmelo Salazar en peces como ara Espaciales o El salón dorado. Actualment desenvolupa Muy experimental, un projecte d’investigació que ha cristal·litzat en diversos treballs com ara Este lugar entre (2016).

Carmelo Salazar
És coreògraf, ballarí i performer. Ha estat el director creatiu del col·lectiu d’artistes La Porta, fundador de Teatron i codirector del Festival LP de les edicions 2007, 2009 i 2011.Teòric i tècnic de la dansa, desenvolupa i imparteix diferents workshop a La Poderosa, Àrea, La Caldera i les Universitats de València i l’Autònoma de Barcelona. Actualment treballa en el marc de la creació digital i l’audiovisual.

Fundacions en Obert Més Grec 2016