Diàlegs de la mirada Recorreguts

Diàlegs de la mirada

Recorreguts

Quin efecte provoquen els objectes quotidians quan els trobem descontextualitzats en obres d’art? Com condiciona la manera d’exposar una peça la nostra percepció de la mateixa? Pot la matèria esdevenir vehicle per a l’intercanvi de sentiments?

La Fundació Suñol us anima a qüestionar-vos el que sabeu, el que sentiu i el que percebeu davant l’art contemporani, a través d’un nou projecte interactiu al voltant de l’exposició Diàlegs de la mirada.

Amb aquesta intenció, posem a disposició del públic general tres fitxes que plantegen recorreguts diferents a la mostra, amb l’objectiu d’afavorir múltiples lectures i de facilitar diverses experiències de visita basades en el joc i la participació. Cada itinerari proporciona pautes per a l’observació, la reflexió i l’experimentació, amb preguntes obertes i temes de treball al voltant d’una selecció d’obres.

Els públics podran triar un, dos o tres recorreguts, per treballar de manera autònoma a la sala d’exposició. Tot i que les fitxes es poden seguir individualment, us recomanem que conformeu grups per compartir l’experiència en col·lectiu. En el cas de tenir prevista una visita de grup superior a 10 persones, cal concertar cita prèvia.

No hi ha una conclusió, sols l’experiència pròpia, personal o col·lectiva, d’una cerca que va més enllà de la pura contemplació.

Aquest material és de lliure accés inclòs en el preu de l’entrada.

Descarregables