Acte 38: Mònica Planes. Nivell Zero Trobada oberta

Acte 38: Mònica Planes. Nivell Zero

Trobada oberta

20.07.2016, 18:30

L’Acte 38: Mònica Planes, Nivell Zero presenta l’obra que l’artista ha realitzat en el marc de la Beca Han Nefkens – Postgraduats UB del 2016. En aquesta exposició, coorganitzada per la Fundació Suñol, la Fundació Han Nefkens i el Màster en Producció i Recerca Artística de la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona, Planes sintetitza l’espai expositiu fins a les seves característiques més estructurals, portant-lo al seu estat zero.

En un món dominat per les imatges, l’artista ens proposa una presa de consciència de la nostra presència a través d’objectes que ens connecten amb l’entorn i ens donen eines per a construir un nou espai mitjançant l’observació, l’associació i la interacció.