• 5aniversari-fs-1

• Mides: 26 x 20 cm
  • Pàgines: 224
  • Preu: 25 €

Catàleg de l’exposició 5è ANIVERSARI 2007/2012. Fundació Suñol, presentada a la Fundació Suñol del 28/09/2012 al 02/03/2013.
En complir cinc anys d’obertura pública de la Fundació Suñol, Josep Suñol creu necessari dedicar una nova mirada a la seva col·lecció, per reexplicar obres i conceptes, aquesta vegada per gèneres o temes, que ens poden ajudar a comprendre la funció de l’art en la societat.
Per tal de raonar i divulgar el llenguatge artístic i d’aconseguir el nostre propòsit pedagògic, els temes que proposem s’han estructurat en base als següents títols: Rostres, Escriptures, Somieigs, Cossos, Abstraccions i geometries, Paisatges, Expressionismes i Resistències.
Els continguts mostrats a la primera i segona planta del Passeig de Gràcia 98, ofereixen un magnífic recorregut pels darrers cinquanta anys de creació artística.
El catàleg contè els textos de Rosa Queralt i Valentín Roma. Edició en català, castellà i anglès.