• joan-rom-ert-publicacio-1-p

• Mides: 30 x 22 cm
  • Pàgines: 80
  • Preu: 18€

Catàleg de l’exposició Joan Rom, E.R.T. presentada a la Fundació Suñol del 02/10/2013 al 25/01/2014.
E.R.T. és una exposició monogràfica de l’artista català Joan Rom que inclou escultures, instal·lacions, dibuixos i fotografies, realitzades entre els anys 1986 i 1996. Les obres de Joan Rom revelen les influències de l’art povera, el conceptual i el minimal, però també se’n desmarquen. Les seves peces reordenen els materials emprats atorgant-los un nou significat poètic. Rom recupera la memòria de l’objecte tot transformant-lo i ressaltant-ne allò més essencial.
L’exposició de Joan Rom dóna continuïtat a un dels eixos al voltant dels quals gira la Fundació Suñol, que consisteix a mostrar individualment l’obra d’artistes de la seva col·lecció.
Edició en català, castellà i anglès.