• el-arbol-yc-publicacio-1-p

• Mides: 26 x 20 cm
  • Pàgines: 112
  • Preu: 15 €

Catàleg de l’exposició Yamandú Canosa. El árbol de los frutos diferentes, que ha tingut lloc a la Fundació Suñol del 7 d’abril al 10 de setembre de 2011.
La Fundació Suñol ha presentat El árbol de los frutos diferentes, la primera revisió en profunditat de l’obra de Yamandú Canosa. La mostra proposa un itinerari subjectiu a través de diversos nuclis narratius, no cronològics, que permeten conèixer les diferents estratègies formals i poètiques utilitzades per Yamandú Canosa. Inclou peces realitzades entre els anys 1992 i 2010, algunes d’elles mai abans exposades, i s’endinsa en aspectes poc coneguts del seu treball. El árbol de los frutos diferentes dibuixa un paisatge que es construeix des d’una geometria de l’imaginari.
Edició en català, castellà i anglès.