May
Visites comentades: Daniel G. Andújar. Els desastres de la guerra
May 31 @ 11:37 am – Sep 15 @ 12:37 pm
[:ca]Visites comentades: Daniel G. Andújar. Els desastres de la guerra[:es]Visitas comentadas: Daniel G. Andújar. Los desastres de la guerra[:en]Guided tours: Daniel G. Andújar. The Disasters of War[:]

La Fundació Suñol organitza una sèrie de visites comentades per a públic individual a l’exposició Daniel G. Andújar. Els desastres de la guerrael projecte dut a terme per Daniel G. Andújar (Almoradí, 1966) amb motiu de la participació a documenta14 el passat 2017. L’obra s’estructura com una protesta visual contra la violència i una actualització de la representació del conflicte a l’actualitat.

PROPERES DATES:

Dissabte 15 de setembre a les 18h → català

Places limitades. És imprescindible reservar per telèfon (934 961 032) o e-mail (info@fundaciosunol.org)

Activitat inclosa en el preu de l’entrada

Visites comentades: ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida
Dec 15 2018 @ 6:00 pm – Jan 10 2019 @ 6:00 pm
[:ca]Visites comentades: ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida[:es]Visitas comentadas: ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida[:en]Guided tours: ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida[:]

La Fundació Suñol organitza una sèrie de visites comentades per a públic individual a l’ ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huidael darrer projecte de l’artista irlandesa ideat específicament per al Nivell Zero.

PROPERES DATES:

Dissabte 15 de desembre a les 18h → català