12/07 – PAM-A-PAM. Taller familiar amb l’artista Antoni Abad
Jul 12 @ 6:00 pm – 7:30 pm
[:ca]12/07 - PAM-A-PAM. Taller familiar amb l'artista Antoni Abad[:es]12/07 - PALMO-A-PALMO. Taller familiar con el artista Antoni Abad[:en]12/07 - INCH-BY-INCH. Family workshop with the artist Antoni Abad[:]

Quants dels meus pams hi caben a la teva mà? Quants pams mesura la meva cama? Quants peus hi han fins a la sortida? En aquest taller familiar l’artista Antoni Abad ens anima a explorar-nos – i per tant a mesurar-nos – fent servir paràmetres oblidats i patrons alternatius. Descobrirem que no ens cal el metre o el regle per abastar les coordenades de les coses. El nostre propi cos esdevindrà la referència per relacionar-nos amb els altres i amb l’entorn que ens envolta.

ACTIVITAT A CÀRREC D’ANTONI ABAD

Informació pràctica
Data i hora: dijous 12 de juliol de 2018, de 18h a 19h30
Espai:
Nivell Zero de la Fundació Suñol (entrada per Passeig de Gràcia 98)
Preu:
3€ per persona
Edats: Taller adreçat a infants de 6 a 12 anys acompanyants d’adults
Inscripció prèvia:
per correu electrònic (info@fundaciosunol.org) o telèfon (934 961 032)

19/07 – VISITA A CÀRREC DE L’ARTISTA – Daniel G. Andújar. Els desastres de la guerra
Jul 19 @ 6:30 pm – 8:00 pm
[:ca]19/07 - VISITA A CÀRREC DE L'ARTISTA - Daniel G. Andújar. Els desastres de la guerra[:es]19/07 - VISITA A CARGO DEL ARTISTA - Daniel G. Andújar. Los desastres de la guerra[:en]19/07 - GUIDED TOUR BY THE ARTIST. Daniel G. Andújar. The disasters of War [:]

La Fundació Suñol organitza una visita comentada a l’exposició Daniel G. Andújar. Els desastres de la guerra, a càrrec del propi artista.  La mostra aplega Metics Akademia i El cavall de Troia, els dos capítols d’un mateix projecte que es presenten reunits a la Fundació Suñol a fi d’oferir una lectura conjunta de la proposta que es va poder veure per separat a Atenes i Kassel, en el marc de la documenta 14.

Daniel G. Andújar (Almoradí, Alacant, 1966) ha dut a terme una exhaustiva tasca d’investigador, antropòleg i arxiver, tot reciclant imatges i generant de noves a partir d’estratègies de reapropiació i hackeig. La visita és una oportunitat per desentranyar de primera mà les múltiples capes d’informació d’aquesta exposició que s’ha de llegir com un ric assaig visual sobre qüestions com ara la nacionalitat, el domini públic, la propietat intel·lectual, l’autenticitat, la reproducció, la identitat cultural, la memòria, però també com una protesta contra la violència i una actualització de la representació del conflicte en l’actualitat.

Dia: Dijous 19 de juliol de 2018
Hora: 18h30
Entrada: 2 €
Places limitades. És imprescindible reservar per telèfon (934961032) o e-mail (info@fundaciosunol.org)

Jornades de portes obertes al setembre @ Fundació Suñol
Sep 8 @ 4:00 pm – 8:00 pm
[:ca]Jornades de portes obertes al setembre[:es]Jornadas de puertas abiertas en setiembre[:en]Open days at Fundació Suñol in september[:] @ Fundació Suñol | Barcelona | Catalunya | España

Amb motiu del tancament de les exposicions actuals, la Fundació Suñol organitza dues jornades de portes obertes al setembre.

Per un costat, el dissabte 8 de setembre tindreu l’ocasió de visitar per darrera vegada la mostra Patricio Vélez. Las formas del tiempo, així com l’ACTE 39: Antoni Abad. mesuraXmesura. 1992’2015.

El dissabte 15 de setembre l’exposició Daniel G. Andújar. Els desastres de la guerra, romandrà oberta al públic de manera gratuïta en el nostre horari habitual de 16h a 20h. A més a més, la Fundació Suñol organitza per aquella jornada una visita comentada per a públic individual a les 18h.

Jornades:

• Dissabte, 8 de setembre, de 16h a 20h
  • Dissabte, 15 de setembre, de 16h a 20h

Us esperem!

Els desastres de la guerra vist per VALENTÍN ROMA
Sep 13 @ 6:30 pm – 8:00 pm
[:ca]Els desastres de la guerra vist per VALENTÍN ROMA[:es]Los desastres de la guerra visto por VALENTÍN ROMA[:en]The disasters of war as seen by VALENTÍN ROMA[:]

La Fundació Suñol organitza una visita comentada a l’exposició Daniel G. Andújar. Els desastres de la guerra, a càrrec de Valentín Roma, historiador de l’art, assagista, comissari d’exposicions i actual director de La Virreina Centre de la Imatge.

La mostra aplega Metics Akademia i El cavall de Troia, els dos capítols d’un mateix projecte que es presenten reunits a la Fundació Suñol a fi d’oferir una lectura conjunta de la proposta que es va poder veure per separat a Atenes i Kassel, en el marc de la documenta 14. La visita és una oportunitat d’aproximar-se a aquest projecte mitjançant una de les veus més acreditades del panorama cultural.

INFORMACIÓ PRÀCTICA
Dia: Dijous 13 de setembre de 2018
Hora: 18h30
Entrada:  2€

ACTIVITAT EN CASTELLÀ

Jornades de portes obertes al setembre @ Fundació Suñol
Sep 15 @ 4:00 pm – 8:00 pm

Jornades:

• Dissabte, 8 de setembre, de 16h a 20h
  • Dissabte, 15 de setembre, de 16h a 20h

Us esperem!

Wed
Loop 2018. Domestic and Urban Landscapes
Nov 7 @ 7:30 pm – Nov 22 @ 8:00 pm
Loop 2018. Domestic and Urban Landscapes

Imatge: MASBEDO, Until The End, 2011

La Fundació Suñol acull una exposició organitzada per LOOP i In Between Art Film. Amb motiu de la seva primera col·laboració amb LOOP, In Between Art Film presenta una selecció de vídeo comissariada per Paola Ugolini, amb obres d’artistes internacionals que tracten diversos aspectes de l’arquitectura domèstica i l’espai urbà. Des de l’arquitectura freda de les ciutats contemporànies fins a la dimensió privada d’una casa, totes les obres exposen la idea de la llar com “l’epidermis del cos humà”: per dir-ho amb les paraules de Frederick Kiesler. A més, els vídeos seleccionats ofereixen una visió general de la creació d’imatges en moviment contemporani, així com presenten una estètica coherent amb les pel·lícules produïdes per In Between Art Film.

In Between Art Film, presentat formalment el 2012 per Beatrice Bulgari, és una productora de pel·lícules dedicada a proporcionar a artistes, cineastes i directors la possibilitat d’explorar lliurement els territoris incerts d’imatges en moviment.

In Between Art Film ha donat suport a institucions capdavanteres i ha promogut importants associacions culturals, incloent: vice versa Pavelló Italià, 55th International Art Exhibition of Venice Biennale (Venècia, 2013); Biennale de l’Image en Mouvement (Centre d’Art Contemporain Ginebra, 2016); Miart (Milà 2016 – 2017-2018); Tate Film (Londres 2017); Maxxi Videogallery (Roma, 2017); Il Mondo Magico Pavelló Italià, 57th International Art Exhibition of Venice Biennale (Venècia, 2017); Documenta 14 (Atenes – Kassel, 2017); Lo Schermo dell’Arte (Florència, 2017); Dhaka Art Summit (Dhaka, 2018); Manifesta 12 (Palerm, 2018).

Per obtenir més informació, visiteu: www.inbetweenartfilm.com

Per consultar el programa de Loop 2018: http://loop-barcelona.com/loop-festival-2018/

ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida
Nov 29 2018 @ 7:30 pm – Jan 12 2019 @ 8:00 pm
[:ca]ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida[:es]ACTO 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida[:en]ACT 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida[:]

La Fundació Suñol organitza l’ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida, el darrer projecte de l’artista irlandesa ideat específicament per al Nivell Zero.

El treball de Sinéad Spelman (1978) se centra en la pràctica del dibuix, l’escriptura i l’escultura des d’una vessant intimista que alhora indaga en estats emocionals col·lectius. Els seus dibuixos, de traç nu, gestual i gairebé esquemàtic, encarnen a personatges en actituds de desafiament i resistència davant situacions ambigües i inquietants a les quals els subjectes no cedeixen sinó que romanen passius, amb una indolència que, paradoxalment, es pot considerar activa. En moltes ocasions els cossos es presenten incomplets o amb amputacions tot esdevenint inútils per a la màquina de producció incessant. Aquesta disfuncionalitat es pot llegir, per tant, com una forma d’estar en vaga permanent.

En ocasió del projecte per al Nivell Zero, l’artista aborda aquestes problemàtiques tot experimentant amb materials i formats i indagant en la relació entre el dibuix i l’escriptura.

Visites comentades: ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida
Dec 15 2018 @ 6:00 pm – Jan 10 2019 @ 6:00 pm
[:ca]Visites comentades: ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida[:es]Visitas comentadas: ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida[:en]Guided tours: ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida[:]

La Fundació Suñol organitza una sèrie de visites comentades per a públic individual a l’ ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huidael darrer projecte de l’artista irlandesa ideat específicament per al Nivell Zero.

PROPERES DATES:

Dissabte 15 de desembre a les 18h → català

Dijous 10 de gener a les 18h → castellà

Places limitades. És imprescindible reservar per telèfon (934 961 032) o e-mail (info@fundaciosunol.org)

Activitat gratuïta

Tue
DIVERS FORMAT: Projecte d’art comunitari i accessibilitat
Jan 8 @ 12:14 pm – Jan 12 @ 1:14 pm
[:ca]DIVERS FORMAT: Projecte d'art comunitari i accessibilitat[:es]DIVERS FORMAT: Proyecto de arte comunitario y accesibilidad[:en]Divers format. Proyecto de arte comunitario y accesibilidad[:]

Divers format és un projecte conjunt de Torrents d’Art, entitat cultural del Parc Sanitari Sant Joan de Déu, Can Castells Centre d’Art de Sant Boi de Llobregat, la Fundació Suñol i la Fundació Glòria Soler, que en aquesta edició planteja un diàleg obert amb l’obra de l’artista Sinéad Spelman a partir del treball exposat al Nivell Zero. Usuaris i personal de l’Àrea de Salut Mental del Parc Sanitari, així com persones no diagnosticades han treballat conjuntament una proposta escultòrica en ceràmica a partir del concepte d’amagar-se. El resultat es recull en una petita mostra a les escales del Nivell Zero que es podrà visitar durant aquests dies fins a la seva cloenda el proper dissabte 12 de gener.

Finissage ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida
Jan 12 @ 5:30 pm – 7:30 pm
[:ca]Finissage ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida[:es]Finissage ACTO 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida[:]

PINTADA COL·LECTIVA DEL MURAL

Dissabte 12 de gener de 17h30 a 19h30

L’últim dia de l’exposició, l’artista Sinéad Spelman vol convidar a persones de totes les edats a pintar el mural fet expressament per al projecte Descanso en la huida. L’artista també vol compartir amb els assistents unes begudes i uns pintxos com a petit ritual celebratiu en consonància amb l’esperit del seu treball.