Performance DIMENSIONS VARIABLES
Jul 7 @ 6:30 pm – 7:30 pm

Captura performance_trailer performance complet Captura AD

Amb motiu de l’exposició ACTE 39: Antoni Abad. mesura X mesura el ballarí cec Joan Casaoliva presenta Dimensions variables, una performance que dialoga amb l’obra d’Antoni Abad i on el ballarí es relaciona amb l’espai expositiu del Nivell Zero tot desplegant diverses estratègies sensorials. La seva ceguesa el du a explorar l’espai amb paràmetres de mesura alternatius, a més d’experimentar-ne de nous a partir del seu propi cos i del llenguatge de la dansa. La intervenció es planteja com a mecanisme d’afirmació de la diversitat visual alhora que deconstrueix els estereotips que s’hi associen. La performance compta amb l’audiodescripció de Llorenç Blasi per tal de fer-la accessible a persones amb diversitat visual, però alhora aquest element permet una aproximació diferent a l’acció que desafia i qüestiona el propi rol d’espectador. Joan Casaoliva (Barcelona, 1966) és un ballarí, actor i performer cec. Va entrar en contacte amb el món de la dansa després de perdre la visió, de la mà del coreògraf i ballarí Jordi Cortés. Des de 2013 forma part del col·lectiu Liant la troca participant en espectacles com ara Sin contacto o El último. També ha col·laborat a l’espectacle Fuck-ing-Progress de Jordi Cortés, així com ha treballat amb els ballarins i coreògrafs Alberto Velasco, Marta Carrasco o Carolina Alejos de El Mur dansa, en la iniciativa Espais Cecs. Performance a càrrec de Joan Casaoliva amb la col·laboració d’Antoni Abad i la participació de Llorenç Blasi ACTIVITAT AMB AUDIODESCRIPCIÓ ACCESSIBLE PER A PERSONES AMB DIVERSITAT VISUAL

Tue
DIVERS FORMAT: Projecte d’art comunitari i accessibilitat
Jan 8 @ 12:14 pm – Jan 12 @ 1:14 pm
[:ca]DIVERS FORMAT: Projecte d'art comunitari i accessibilitat[:es]DIVERS FORMAT: Proyecto de arte comunitario y accesibilidad[:en]Divers format. Proyecto de arte comunitario y accesibilidad[:]

Divers format és un projecte conjunt de Torrents d’Art, entitat cultural del Parc Sanitari Sant Joan de Déu, Can Castells Centre d’Art de Sant Boi de Llobregat, la Fundació Suñol i la Fundació Glòria Soler, que en aquesta edició planteja un diàleg obert amb l’obra de l’artista Sinéad Spelman a partir del treball exposat al Nivell Zero. Usuaris i personal de l’Àrea de Salut Mental del Parc Sanitari, així com persones no diagnosticades han treballat conjuntament una proposta escultòrica en ceràmica a partir del concepte d’amagar-se. El resultat es recull en una petita mostra a les escales del Nivell Zero que es podrà visitar durant aquests dies fins a la seva cloenda el proper dissabte 12 de gener.