ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida
Nov 29 2018 @ 7:30 pm – Jan 12 2019 @ 8:00 pm
[:ca]ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida[:es]ACTO 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida[:en]ACT 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida[:]

La Fundació Suñol organitza l’ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida, el darrer projecte de l’artista irlandesa ideat específicament per al Nivell Zero.

El treball de Sinéad Spelman (1978) se centra en la pràctica del dibuix, l’escriptura i l’escultura des d’una vessant intimista que alhora indaga en estats emocionals col·lectius. Els seus dibuixos, de traç nu, gestual i gairebé esquemàtic, encarnen a personatges en actituds de desafiament i resistència davant situacions ambigües i inquietants a les quals els subjectes no cedeixen sinó que romanen passius, amb una indolència que, paradoxalment, es pot considerar activa. En moltes ocasions els cossos es presenten incomplets o amb amputacions tot esdevenint inútils per a la màquina de producció incessant. Aquesta disfuncionalitat es pot llegir, per tant, com una forma d’estar en vaga permanent.

En ocasió del projecte per al Nivell Zero, l’artista aborda aquestes problemàtiques tot experimentant amb materials i formats i indagant en la relació entre el dibuix i l’escriptura.

Visites comentades: ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida
Dec 15 2018 @ 6:00 pm – Jan 10 2019 @ 6:00 pm
[:ca]Visites comentades: ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida[:es]Visitas comentadas: ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida[:en]Guided tours: ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida[:]

La Fundació Suñol organitza una sèrie de visites comentades per a públic individual a l’ ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huidael darrer projecte de l’artista irlandesa ideat específicament per al Nivell Zero.

PROPERES DATES:

Dissabte 15 de desembre a les 18h → català

Dijous 10 de gener a les 18h → castellà

Places limitades. És imprescindible reservar per telèfon (934 961 032) o e-mail (info@fundaciosunol.org)

Activitat gratuïta