Wed
Loop 2018. Domestic and Urban Landscape
Nov 7 @ 7:30 pm – Nov 22 @ 8:00 pm
Loop 2018. Domestic and Urban Landscape

La Fundació Suñol acull una exposició organitzada per LOOP i In Between Art Film. Amb motiu de la seva primera col·laboració amb LOOP, In Between Art Film presenta una selecció de vídeo comissariada per Paola Ugolini, amb obres d’artistes internacionals que tracten diversos aspectes de l’arquitectura domèstica i l’espai urbà. Des de l’arquitectura freda de les ciutats contemporànies fins a la dimensió privada d’una casa, totes les obres exposen la idea de la llar com “l’epidermis del cos humà”: per dir-ho amb les paraules de Frederick Kiesler. A més, els vídeos seleccionats ofereixen una visió general de la creació d’imatges en moviment contemporani, així com presenten una estètica coherent amb les pel·lícules produïdes per In Between Art Film.

In Between Art Film, presentat formalment el 2012 per Beatrice Bulgari, és una productora de pel·lícules dedicada a proporcionar a artistes, cineastes i directors la possibilitat d’explorar lliurement els territoris incerts d’imatges en moviment.

In Between Art Film ha donat suport a institucions capdavanteres i ha promogut importants associacions culturals, incloent: vice versa Pavelló Italià, 55th International Art Exhibition of Venice Biennale (Venècia, 2013); Biennale de l’Image en Mouvement (Centre d’Art Contemporain Ginebra, 2016); Miart (Milà 2016 – 2017-2018); Tate Film (Londres 2017); Maxxi Videogallery (Roma, 2017); Il Mondo Magico Pavelló Italià, 57th International Art Exhibition of Venice Biennale (Venècia, 2017); Documenta 14 (Atenes – Kassel, 2017); Lo Schermo dell’Arte (Florència, 2017); Dhaka Art Summit (Dhaka, 2018); Manifesta 12 (Palerm, 2018).

Per obtenir més informació, visiteu: www.inbetweenartfilm.com

Per consultar el programa de Loop 2018: http://loop-barcelona.com/loop-festival-2018/

Wed
ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida
Nov 28 2018 @ 7:30 pm – Jan 12 2019 @ 8:00 pm
[:ca]ACTE 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida[:es]ACTO 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida[:en]ACT 40: Sinéad Spelman. Descanso en la huida[:]

La Fundació Suñol organitza l’ACTE 40: Sinéad Spelman, el darrer projecte de l’artista irlandesa ideat específicament per al Nivell Zero.

El treball de Sinéad Spelman (1978) se centra en la pràctica del dibuix, l’escriptura i l’escultura des d’una vessant intimista que alhora indaga en estats emocionals col·lectius. Els seus dibuixos, de traç nu, gestual i gairebé esquemàtic, encarnen a personatges en actituds de desafiament i resistència davant situacions ambigües i inquietants a les quals els subjectes no cedeixen sinó que romanen passius, amb una indolència que, paradoxalment, es pot considerar activa. En moltes ocasions els cossos es presenten incomplets o amb amputacions tot esdevenint inútils per a la màquina de producció incessant. Aquesta disfuncionalitat es pot llegir, per tant, com una forma d’estar en vaga permanent.

En ocasió del projecte per al Nivell Zero, l’artista aborda aquestes problemàtiques tot experimentant amb materials i formats i indagant en la relació entre el dibuix i l’escriptura.