LA FUNDACIÓ / INFORMACIÓ GENERAL / ON SOM / GRUPS / LLOGUER D'ESPAIS / PREMSA / PUBLICACIONS / CONTACTE / ENLLAÇOS

La Fundació Suñol és una entitat privada sense ànim de lucre que mostra al públic la col·lecció d’art contemporani propietat de Josep Suñol i, al mateix temps, impulsa un projecte per tal d’afavorir la difusió i la producció artística d’avantguarda.

La Fundació Suñol es proposa actuar sobre dos eixos. El primer gira al voltant de la col·lecció ja constituïda, que s’anirà exposant en diferents formats, des de seqüències cronològiques fins a diàlegs i interaccions entre les obres que conformen els fons de la col·lecció.

El segon eix, Nivell Zero, intervé en un espai diferenciat física i temporalment, on tindran cabuda tot tipus d’activitats pràctiques i teòriques sobre les arts compromeses amb el segle XXI.

Les instal·lacions de la Fundació Suñol amplien la proposta cultural de Barcelona, oferint una nova plataforma de coneixement.