Visita’ns

Mejía Lequerica 14
08028 Barcelona
info@fundaciosunol.org

La Fundació Suñol romandrà tancada al públic fins a l’11 d’abril per canvi d’exposicions.

Dimecres a divendres:
11:00h a 14:00h

16:00h a 19:00h

Dissabtes mensuals d’obertura:

11:00h a 14:00h

Entrada gratuïta

Busos

Gran Vía Carles III
(Línies V3, V5, 59, 76 75)

Travessera de les Corts
(Línies V3, 70, 75 / H8, V5, 59)

Metro

Les Corts (L3)

Bicing

Mejía Lequerica (Estació 199)

Tram

Maria Cristina

Visites a la Fundació Suñol

Visites comentades per públic general

La Fundació Suñol organitza periòdicament visites comentades en català i castellà a l’exposició en curs i la col·lecció. Aquestes visites requereixen d’inscripció prèvia i són amb aforament limitat. Consulteu les properes dates a l’apartat d’activitats.

Tarifes

5,00€

Visites guiades per a grups

Tant si gestiones un grup escolar com si pertanys a grups d’altres àmbits (gent gran, accessibilitat o públic general) us oferim la possibilitat de visitar les exposicions o la reserva de la col·lecció acompanyats d’un membre del nostre equip. Aquestes visites es poden fer en català, castellà, anglès i francès.

Tarifes

Preu per grup: 80,00€

Consultar tarifes i disponibilitat.

Visites privades per a empreses

La Fundació Suñol ofereix a les empreses la possibilitat de realitzar una visita privada a les instal·lacions de la Fundació Suñol, així com a l’exposició temporal en curs i la reserva de la Col·lecció Suñol Soler.

Visites a la reserva

La visita inclou una presentació de la Fundació Suñol i una breu visita a l’exposició temporal. Posteriorment es desenvoluparà un dels tres itineraris previstos, escollit prèviament, al magatzem de la Col·lecció, un espai de treball tancat al públic. Després de la visita s’ofereix una copa de cava o refresc com a tancament de l’activitat. Les visites son conduïdes pel propi personal tècnic i de gestió de la Fundació Suñol.

Serveis