Activitats

Organitzem activitats per generar espais de trobada i d’intercanvi a propòsit de la creació contemporània adreçades a una pluralitat de públics des d’una perspectiva col·lectiva, creativa, reflexiva i crítica.

Novetat

Inauguració

Equipo Crónica. La història de l'art com a pretext

11.04.2024, 18:30

Et convidem a la inauguració de l’exposició La història de l'art com a pertext dedicada al col·lectiu Equipo Crónica que celebrarem el dijous 11 d'abril a les 18:30h a la Fundació Suñol.

Novetat

La Nit dels Museus

Equipo Crónica. La història de l'art com a pretext

18.05.2024, 19:00

Vine a la Fundació Suñol durant la Nit dels Museus i gaudeix d’una visita lliure a l’exposició Equipo Crónica. La història de l'art com a pretext, dedicada al col·lectiu format per Manolo Valdés i Rafael Solbes (1965-1981)– i que ha estat comissariada per Michèle Dalmace.

Activitats anteriors

Consulta les activitats que ha realitzat la Fundació Suñol des de la seva obertura.