Activitats

Organitzem activitats per generar espais de trobada i d’intercanvi a propòsit de la creació contemporània adreçades a una pluralitat de públics des d’una perspectiva col·lectiva, creativa, reflexiva i crítica.

Visita comentada a Obres mestres conegudes

(Català)

20.03.2020, 18:00

La Fundació Suñol organitza una visita comentada en català a la mostra Obres mestres conegudes a càrrec de l'equip de la fundació.

Novetat

Una poètica de l'ús. Fer servir la biblioteca

Intervenció d'Antònia del Río

24.03.2020, 18:30

L'artista ens convida a llegir entre línies l’exposició Obres mestres conegudes fent servir la biblioteca de la fundació per trobar altres relats possibles a partir de la seva intervenció.

Novetat

Visita comentada a Obres mestres conegudes

(Català)

04.04.2020, 12:00

Activitats anteriors

Consulta les activitats que ha realitzat la Fundació Suñol des de la seva obertura. Una varietat d’opcions que comprenen visites, tallers, conferències, cursos o espectacles, entre d’altres.