Activitats

Organitzem activitats per generar espais de trobada i d’intercanvi a propòsit de la creació contemporània adreçades a una pluralitat de públics des d’una perspectiva col·lectiva, creativa, reflexiva i crítica.

Novetat

Servir l'invisible

Recital poètic online

El 10 de juny la Fundació Suñol va organitzar un recital de poesia, sota el títol Servir l’invisible. Ara us presentem una gravació d'aquest recital, per a que pugueu gaudir a casa d'aquesta activitat.

Escultura/Objecte

Aquesta exposició va ser el primer dels actes commemoratius del 5è aniversari de la Fundació Suñol, celebrat el 2012, i va mostrar 36 peces dels fons de la Col·lecció.

Visita online a Tot el que és sòlid s’esvaneix

Valentín Roma ens planteja en aquest vídeo un recorregut a una selecció d’obres per explorar l’estatut visual dels llenguatges abstractes.

Activitats anteriors

Consulta les activitats que ha realitzat la Fundació Suñol des de la seva obertura. Una varietat d’opcions que comprenen visites, tallers, conferències, cursos o espectacles, entre d’altres.