Activitats

Organitzem activitats per generar espais de trobada i d’intercanvi a propòsit de la creació contemporània adreçades a una pluralitat de públics des d’una perspectiva col·lectiva, creativa, reflexiva i crítica.

O-brim! aixòilaresta

Luis Bisbe

15.11.2019 - 23.11.2019

Per què algunes coses em semblen juntes o alienes, entre si? Aquesta capacitat de relacionar-se, agrupar-se o formar un conjunt, habita en els objectes o en la mirada?

O-brim! Cromomà

Miralda

15.11.2019 - 23.11.2019

Després de més de quaranta anys, Miralda participa de nou en l’activació d’un espai relacionat amb la trajectòria de la Fundació Suñol.

O-brim! Els materials inconnexes

Mònica Planes

15.11.2019, 17:00h

L'equip de la fundació ha estat treballant perquè tot estigui llest per inaugurar, però han aparegut unes capses que ningú sap de qui són: necessitem la vostra ajuda per resoldre aquest misteri!

O-brim! We Can Dance

Esther Rodríguez-Barbero

16.11.2019, 19:00h

We Can Dance és un acte de celebració, és un solo acompanyat o, més bé, una invitació al ball o potser, perharps, també una discoteca.

O-brim! Deformar la senyal

Sara Fontán i Anna Irina Russell

16.11.2019, 20:15h

Les artistes presenten una interacció entre el so, la llum i l'espai, jugant amb la condició no estàtica d'aquests elements. Error, soroll i distorsió.

Activitats anteriors

Consulta les activitats que ha realitzat la Fundació Suñol des de la seva obertura. Una varietat d’opcions que comprenen visites, tallers, conferències, cursos o espectacles, entre d’altres.