Activitats

Organitzem activitats per generar espais de trobada i d’intercanvi a propòsit de la creació contemporània adreçades a una pluralitat de públics des d’una perspectiva col·lectiva, creativa, reflexiva i crítica.

Inauguració

27.01.2023, 19:00

Et convidem a la inauguració que tindrà lloc divendres 27 de gener a les 19:00h a la Fundació Suñol, i que donarà el tret de sortida a l'exposició monogràfica dedicada a Zush/Evru.

Zush vist per Martina Millà

01.03.2023, 18:30

L’1 de març convidarem a la historiadora de l’art i comissària d’exposicions Martina Millà, qui durant els anys vuitanta va treballar amb Zush/Evru en diversos projectes expositius, a conduir una visita comentada a l’exposició Zush a Eivissa.

Taula rodona amb Zush/Evru, Enrique Juncosa, Elena Ruiz i Xavier de Luca

22.03.2023, 18:30

El dimecres 22 de març, amb motiu de l'exposició Zush a Eivissa celebrarem a la Fundació Suñol una taula rodona que comptarà amb la participació de l'artista Zush/Evru i dels comissaris Enrique Juncosa, Elena Ruiz i Xavier de Luca.

Activitats anteriors

Consulta les activitats que ha realitzat la Fundació Suñol des de la seva obertura.