Activitats

Organitzem activitats per generar espais de trobada i d’intercanvi a propòsit de la creació contemporània adreçades a una pluralitat de públics des d’una perspectiva col·lectiva, creativa, reflexiva i crítica.

Quantes traïcions són necessàries per fer un clàssic contemporani?

Raül Garrigasait

26.02.2020, 18:30

Per aconseguir l'estatus de clàssic contemporani una obra ha d'enfrentar-se als conflictes del seu temps, aquesta activitat ofereix una visita reflexiva a Obres mestres conegudes.

Visita comentada a Obres mestres conegudes

(Castellà)

28.02.2020, 18:00

La Fundació Suñol organitza una visita comentada en castellà a la mostra Obres mestres conegudes a càrrec de l'equip de la fundació.

Novetat

Un secret a les Corts

Taula rodona sobre la història de la Galeria 2

11.03.2020, 18:30

Organitzem una taula rodona moderada per Glòria Picazo amb els artistes Evru/Zush i Rosa Amoròs per donar a conèixer la història d’aquest espai i el seu context.

Novetat

Visita comentada a Obres mestres conegudes

(Català)

20.03.2020, 18:00

La Fundació Suñol organitza una visita comentada en català a la mostra Obres mestres conegudes a càrrec de l'equip de la fundació.

Activitats anteriors

Consulta les activitats que ha realitzat la Fundació Suñol des de la seva obertura. Una varietat d’opcions que comprenen visites, tallers, conferències, cursos o espectacles, entre d’altres.