Activitats

Organitzem activitats per generar espais de trobada i d’intercanvi a propòsit de la creació contemporània adreçades a una pluralitat de públics des d’una perspectiva col·lectiva, creativa, reflexiva i crítica.

Miralda i Jaume Xifra, Situació Color, 1976

Vídeo documental de la festa-ritual ideada per Antoni Miralda i Jaume Xifra per a la inauguració de la casa de Josep Suñol el 1976.

ITALIA. I sei sensi (Els sis sentits)

Recorregut visual a l'exposició dedicada als artistes italians de les segones avantguardes presents a la Col·lecció Josep Suñol.

Les Escales

L’any 1976 Josep Suñol trasllada la seva residència a Les Escales, un domicili especialment pensat per acollir la seva col·lecció d’obres d’art.

La jarra vertiente o Máquina de dibujar

Recorregut visual a l'exposició dedicada a l'artista Luis Frangella, artista present a la Col·lecció Josep Suñol, amb l’objectiu de donar a conèixer l’expressionisme silent d’un artista poc conegut.

Escultura/Objecte

Aquesta exposició va ser el primer dels actes commemoratius del 5è aniversari de la Fundació Suñol, celebrat el 2012, i va mostrar 36 peces dels fons de la Col·lecció.

27 obres, 18 autors

Aquesta exposició va reunir 27 obres de la Col·lecció Josep Suñol amb l’objectiu d’aprofundir en el coneixement de l’art del segle XX.

ACTE 0: INCITE/

Càpsula del concert que van realitzar la Kera Nagel i l’André Aspelmeier, que formen el duo Incite/, que va inaugurar el Nivell Zero, el 20 d’octubre de 2007.

Activitats anteriors

Consulta les activitats que ha realitzat la Fundació Suñol des de la seva obertura. Una varietat d’opcions que comprenen visites, tallers, conferències, cursos o espectacles, entre d’altres.