Activitats

Organitzem activitats per generar espais de trobada i d’intercanvi a propòsit de la creació contemporània adreçades a una pluralitat de públics des d’una perspectiva col·lectiva, creativa, reflexiva i crítica.

Visita online a Tot el que és sòlid s’esvaneix

Valentín Roma ens planteja en aquest vídeo un recorregut a una selecció d’obres per explorar l’estatut visual dels llenguatges abstractes.

Una poètica de l'ús: fer servir la biblioteca

Intervenció d'Antònia del Río

Antònia del Río ha seleccionat fragments de llibres presents a la biblioteca de la Fundació Suñol que fan referència a la construcció del discurs historiogràfic sobre l’artista geni i les obres d’art considerades obres mestres.

Quantes traïcions són necessàries per fer un clàssic contemporani?

Raül Garrigasait

Per aconseguir l'estatus de clàssic contemporani una obra ha d'enfrentar-se als conflictes del seu temps, aquesta activitat ofereix una visita reflexiva a Obres mestres conegudes.

Activitats anteriors

Consulta les activitats que ha realitzat la Fundació Suñol des de la seva obertura. Una varietat d’opcions que comprenen visites, tallers, conferències, cursos o espectacles, entre d’altres.