Activitats

Organitzem activitats per generar espais de trobada i d’intercanvi a propòsit de la creació contemporània adreçades a una pluralitat de públics des d’una perspectiva col·lectiva, creativa, reflexiva i crítica.

Diàleg entre Valentín Roma i Ángela Molina

29.01.2020, 18:30

Amb motiu de Obres mestres conegudes, la Fundació Suñol organitza una conversa entre Valentín Roma i Ángela Molina al voltant de l’estatut d’obra mestra en l’art contemporani.

Visita comentada a Obres mestres conegudes

12.02.2020, 12:00

Amb motiu de les Festes de Santa Eulàlia, la Fundació Suñol organitza una visita comentada a la mostra Obres mestres conegudes a càrrec de l’equip de la fundació.

Taller familiar. Els materials inconnexes

Mònica Planes

14.02.2020, 17:00

Amb tant de moviment amunt i avall, ens hem trobat unes capses que ningú sap de qui són. Necessitem la vostra ajuda per resoldre aquest misteri!

Quantes traïcions són necessàries per fer un clàssic contemporani?

Raül Garrigasait

26.02.2020, 18:30

Per aconseguir l'estatus de clàssic contemporani una obra ha d'enfrentar-se als conflictes del seu temps, aquesta activitat ofereix una visita reflexiva a Obres mestres conegudes.

Activitats anteriors

Consulta les activitats que ha realitzat la Fundació Suñol des de la seva obertura. Una varietat d’opcions que comprenen visites, tallers, conferències, cursos o espectacles, entre d’altres.