Activitats

Organitzem activitats per generar espais de trobada i d’intercanvi a propòsit de la creació contemporània adreçades a una pluralitat de públics des d’una perspectiva col·lectiva, creativa, reflexiva i crítica.

Visita comentada amb Valentín Roma a Vint rostres i tres multituds

Amb motiu de l’exposició Vint rostres i tres multituds, el darrer acte del tríptic expositiu En tres actes, us proposem visitar la mostra acompanyats de Valentín Roma.

Servir l'invisible

Recital poètic online

El 10 de juny la Fundació Suñol va organitzar un recital de poesia, sota el títol Servir l’invisible. Ara us presentem una gravació d'aquest recital, per a que pugueu gaudir a casa d'aquesta activitat.

Novetat

O-brim!

15.11.2019 - 23.11.2019

Amb motiu de la reobertura de la Fundació Suñol a una nova seu ubicada al districte de Les Corts, vam celebrar unes jornades de presentació del nou local amb propostes específiques de diversos artistes per explorar diferents maneres d’habitar l’espai buit.