Activitats

Organitzem activitats per generar espais de trobada i d’intercanvi a propòsit de la creació contemporània adreçades a una pluralitat de públics des d’una perspectiva col·lectiva, creativa, reflexiva i crítica.

Trobada amb Asunción Molinos Gordo

01.12.2022, 16:00

Et convidem a assistir a la presentació que Asunción Molinos Gordo farà de la seva obra en el marc de l’exposició Memòries creuades. Les col·leccions com a territori de creació a la Fundació Suñol

Visita dialogada en català

03.12.2022, 12:00

Us convidem a visitar l'exposició Memòries creuades. Les col·leccions com a territori de creació de la mà d’un membre de l’equip de la Fundació Suñol.

Visita dialogada en castellà

15.12.2022, 18:30

Descobreix la Fundació Suñol – 18:30h

Visita a la Reserva de la Col·lecció i la Fundació Suñol

28.12.2022, 18:30

Des de la Fundació Suñol et proposem una visita inèdita a la nostra seu amb motiu de les Festes de Nadal.

Viquidones

27.09.2022 - 13.12.2022

Aquest quadrimestre la Fundació Suñol té el plaer de col·laborar amb el programa Viquidones, una iniciativa impulsada per la Direcció de Serveis a les Persones i al Territori i la Taula de Dones del districte de les Corts, que busca reduir la bretxa de gènere presenta a la Viquipèdia.

Activitats anteriors

Consulta les activitats que ha realitzat la Fundació Suñol des de la seva obertura.