Activitats

Organitzem activitats per generar espais de trobada i d’intercanvi a propòsit de la creació contemporània adreçades a una pluralitat de públics des d’una perspectiva col·lectiva, creativa, reflexiva i crítica.

Novetat

Servir l'invisible

Recital poètic online

El 10 de juny la Fundació Suñol va organitzar un recital de poesia, sota el títol Servir l’invisible. Ara us presentem una gravació d'aquest recital, per a que pugueu gaudir a casa d'aquesta activitat.

Novetat

Diàleg entre Martín Vitaliti i Rafel G. Bianchi

27.07.2021, 19:00h

Amb motiu de la cloenda del projecte La idea d’una imatge de Martín Vitaliti, convidem a l’autor a mantenir una conversa amb Rafel G. Bianchi.

Visita comentada a Tot el que és sòlid s'esvaneix en castellà

22.07.2021, 18:30

La Fundació Suñol organitza una visita comentada en català a la mostra Tot el que és sòlid s'esvaneix a càrrec de l'equip de la fundació.

Una poètica de l'ús: fer servir la biblioteca

Intervenció d'Antònia del Río

Antònia del Río ha seleccionat fragments de llibres presents a la biblioteca de la Fundació Suñol que fan referència a la construcció del discurs historiogràfic sobre l’artista geni i les obres d’art considerades obres mestres.

Activitats anteriors

Consulta les activitats que ha realitzat la Fundació Suñol des de la seva obertura. Una varietat d’opcions que comprenen visites, tallers, conferències, cursos o espectacles, entre d’altres.