Activitats

Organitzem activitats per generar espais de trobada i d’intercanvi a propòsit de la creació contemporània adreçades a una pluralitat de públics des d’una perspectiva col·lectiva, creativa, reflexiva i crítica.

Servir l'invisible

Recital poètic online

El 10 de juny la Fundació Suñol va organitzar un recital de poesia, sota el títol Servir l’invisible. Ara us presentem una gravació d'aquest recital, per a que pugueu gaudir a casa d'aquesta activitat.

Una poètica de l'ús: fer servir la biblioteca

Intervenció d'Antònia del Río

Antònia del Río ha seleccionat fragments de llibres presents a la biblioteca de la Fundació Suñol que fan referència a la construcció del discurs historiogràfic sobre l’artista geni i les obres d’art considerades obres mestres.

Visita online a Tot el que és sòlid s’esvaneix

Valentín Roma ens planteja en aquest vídeo un recorregut a una selecció d’obres per explorar l’estatut visual dels llenguatges abstractes.

Activitats anteriors

Consulta les activitats que ha realitzat la Fundació Suñol des de la seva obertura. Una varietat d’opcions que comprenen visites, tallers, conferències, cursos o espectacles, entre d’altres.