Activitats

Organitzem activitats per generar espais de trobada i d’intercanvi a propòsit de la creació contemporània adreçades a una pluralitat de públics des d’una perspectiva col·lectiva, creativa, reflexiva i crítica.

Novetat

Visita comentada a Vint rostres i tres multituds

Setmana de l'Art a Catalunya

02.12.2021, 18:00

En motiu de la Setmana de l'Art a Catalunya, la Fundació Suñol organitza una visita comentada a l’exposició Vint rostres i tres multituds  a càrrec de l’equip de la fundació.

Una poètica de l'ús: fer servir la biblioteca

Intervenció d'Antònia del Río

Antònia del Río ha seleccionat fragments de llibres presents a la biblioteca de la Fundació Suñol que fan referència a la construcció del discurs historiogràfic sobre l’artista geni i les obres d’art considerades obres mestres.

Novetat

O-brim!

15.11.2019 - 23.11.2019

Amb motiu de la reobertura de la Fundació Suñol a una nova seu ubicada al districte de Les Corts, vam celebrar unes jornades de presentació del nou local amb propostes específiques de diversos artistes per explorar diferents maneres d’habitar l’espai buit.

Activitats anteriors

Consulta les activitats que ha realitzat la Fundació Suñol des de la seva obertura. Una varietat d’opcions que comprenen visites, tallers, conferències, cursos o espectacles, entre d’altres.