Activitats

Organitzem activitats per generar espais de trobada i d’intercanvi a propòsit de la creació contemporània adreçades a una pluralitat de públics des d’una perspectiva col·lectiva, creativa, reflexiva i crítica.

Viquidones

27.09.2022 - 13.12.2022

Aquest quadrimestre la Fundació Suñol té el plaer de col·laborar amb el programa Viquidones, una iniciativa impulsada per la Direcció de Serveis a les Persones i al Territori i la Taula de Dones del districte de les Corts, que busca reduir la bretxa de gènere presenta a la Viquipèdia.

Visita comentada amb la comissària Glòria Picazo

Visita a la Fundació Suñol

13.10.2022, 18:30

Glòria Picazo ens il·lustrarà l'exposició Memòries Creuades, on podrem gaudir de dues singulars col·leccions d’art de la segona meitat del segle XX a través de la mirada de 7 artistes contemporanis.

Novetat

Un diàleg entre art i ciència.

Descobrint les col·leccions de l’Institut Botànic

22.10.2022, 11:00

L'artista de l'exposició Memòries creuades Pep Vidal ens condueix a l’herbari de l’Institut Botànic on, de la mà d’una de les seves conservadores, Neus Nualart, s’iniciarà una visita insòlita a aquesta col·lecció de plantes.

Novetat

Zóbel/Suñol: diàlegs entre dues col·leccions emblemàtiques

Visita a La Pedrera i la Fundació Suñol

20.10.2022 - 27.10.2022

La Fundació Suñol i la Fundació Catalunya La Pedrera ofereixen dues visites conjuntes per conèixer dos exemples singulars de col·leccionisme de la segona meitat del segle XX.