Visita’ns

Mejía Lequerica 14
info@fundaciosunol.org

Seguint les recomanacions oficials, i com a mesura extraordinària de responsabilitat social en la contenció del virus COVID-19, comuniquem que la Fundació Suñol romandrà tancada al públic fins a nou avís, així com també queden posposades les activitats que hi havia previstes pels propers dies.

Agraïm la comprensió per part de tots.

Busos

Gran Vía Carles III
(Línies V3, V5, 59, 76 75)

Travassera de les Corts
(Línies V3, 70, 75 / H8, V5, 59)

Metro

Les Corts (L3)

Bicing

Mejía Lequerica (Estació 199)

Tram

Maria Cristina

Visites a les exposicions

Visites comentades per públic general

La Fundació Suñol organitza periòdicament visites comentades en català i castellà a l’exposició en curs i la col·lecció. Aquestes visites requereixen d’inscripció prèvia i són amb aforament limitat. Consulteu les properes dates a l’apartat d’activitats.

Tarifes

Visites guiades per a grups

Tant si gestiones un grup escolar com si pertanys a grups d’altres àmbits (gent gran, accessibilitat o públic general) us oferim la possibilitat de visitar les exposicions o la reserva de la col·lecció acompanyats d’un membre del nostre equip. Aquestes visites es poden fer en català, castellà, anglès i francès.

Tarifes

Contactar per reservar visites

Les visites es realitzen habitualment en horari d'apertura al públic. És necessari reservar amb una antelació mínima de 48 hores , per telèfon 934 961 032 o omplint el formulari de contacte