Visita’ns

Primer dissabte no festiu de cada mes: 11 a 14 hores

Busos

Gran Vía Carles III
(Línies V3, V5, 59, 76 75)

Travassera de les Corts
(Línies V3, 70, 75 / H8, V5, 59)

Metro

Les Corts (L3)

Bicing

Mejía Lequerica (Estació 199)

Tram

Maria Cristina

Visites a les exposicions

Visites comentades per públic general

La Fundació Suñol organitza periòdicament visites comentades en català i castellà a l’exposició en curs i la col·lecció. Aquestes visites requereixen d’inscripció prèvia i són amb aforament limitat. Consulteu les properes dates a l’apartat d’activitats.

Tarifes

Visites guiades per a grups

Tant si gestiones un grup escolar com si pertanys a grups d’altres àmbits (gent gran, accessibilitat o públic general) us oferim la possibilitat de visitar les exposicions o la reserva de la col·lecció acompanyats d’un membre del nostre equip. Aquestes visites es poden fer en català, castellà, anglès i francès.

Tarifes

Gratuït

Contactar per reservar visites

Les visites es realitzen habitualment en horari d'apertura al públic. És necessari reservar amb una antelació mínima de 48 hores , per telèfon 934 961 032 o omplint el formulari de contacte