Avís Legal

© d’aquesta pàgina web: Fundació Suñol, Barcelona, 2020

© de les obres reproduïdes:
© Fundació Antoni Tàpies, VEGAP, 2020
© Salvador Dalí, Fundació Gala-Salvador Dalí, VEGAP, 2020
© Man Ray Trust, VEGAP, 2020
© Andy Warhol Foundation for the Visual Arts/VEGAP, Barcelona, 2020
© Antoni Abad, Jean Arp, Giacomo Balla, Miquel Barceló, Alighiero Boetti, Alexander Calder, Eduardo Chillida, Equipo Crónica, Modest Cuixart, Pep Duran, Alberto García Alix, Ferran Garcia Sevilla, Luis Gordillo, Joan Hernández Pijuan, Pello Irazu, Robert Llimós, Eva Lootz, Miquel Navarro, José Noguero, Guillermo Pérez Villalta, Jaume Plensa, Manolo Quejido, Susana Solano, Darío Villalba, Zush, Sergi Aguilar, VEGAP, Barcelona, 2020.

© Eduardo Arroyo, A+V Agencia de Creadores Visuales, 2020
© Succession Antonio Saura / www.antoniosaura.org, A+V Agencia de Creadores Visuales 2020
© Moisés Villèlia, A+V Agencia de Creadores Visuales, 2020
© Carlos Pazos, A+V Agencia de Creadores Visuales, 2020

© dels textos: Fundació Suñol i els seus autors, Barcelona, 2020

Tot el material (text, imatges, àudio i videoclips, etc.) que forma part d’aquest lloc web és propietat de la Fundació Suñol i pot estar protegit tanmateix per altres restriccions de copyright; altres persones i entitats poden ser també titulars d’aquest material, a més de la Fundació Suñol. La Fundació Suñol permet la reproducció dels textos no signats, que poden ser reproduïts amb fins no comercials, sempre que es respecti la seva integritat, es citi expressament la font i el seu copyright i no es lesionin els interessos de la Fundació Suñol. Qualsevol altre ús d’aquests textos està específicament prohibit.

Protecció de dades personals

La confidencialitat, el secret professional i la seguretat són valors primordials per a la FUNDACIÓ PRIVADA JOSE I SUÑOL SOLER, que assumeix el compromís de garantir la privacitat de l’usuari o visitant en tot moment, i en totes les interaccions entre ambdues parts. La FUNDACIÓ PRIVADA JOSE I SUÑOL SOLER assumeix també el compromís de no obtenir informació innecessària sobre l’usuari. Tanmateix, es compromet a tractar amb extrema diligència la informació personal que l’usuari pugui facilitar.

D’acord amb el que estableix la normativa vigent en matèria de Protecció de dades de Caràcter Personal, Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que respecta al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades (en endavant RGPD), l’informem que la utilització de determinats serveis a la nostra pàgina web requereix que ens faciliti certes dades personals a través de formularis de registre o mitjançant la tramesa de missatges de correu electrònic que seran incorporats als fitxers de la FUNDACIÓ PRIVADA JOSE I SUÑOL SOLER, titular i responsable dels mateixos. La tramesa referida a les dades personals constitueix el consentiment exprés al seu tractament, si bé de caràcter revocable i sense efectes retroactius.

Tanmateix l’informem que tots els nostres fitxers es troben legalment inscrits al Registre General de Dades Personals de la Agència Espanyola de Protecció de Dades. Per tal de salvaguardar la seguretat de les seves dades personals s’aplicaran les mesures de seguretat tècniques i organitzatives exigides al Reial Decret 1720/2007 que regula el reglament de mesures de seguretat dels fitxers que continguin dades de caràcter personal.

Ús de les seves dades personals

Les dades que li sol·licitem són les adequades, pertinents i estrictament necessàries per a la finalitat per la qual es recullen, i en cap cas estan obligats a facilitar-nos-les. Tanmateix, l’usuari certifica que totes les dades que ens facilita són certes i pertinents per a la finalitat per a la que li són sol·licitades.

La nostra web recull les seves dades personals mitjançant la recepció de diversos formularis i a través del correu electrònic on pot sol·licitar-nos qualsevol tipus d’informació o aclariment. La tramesa corresponent implica la seva autorització a incorporar les seves dades personals als nostres fitxers corresponents, si la FUNDACIÓ PRIVADA JOSE I SUÑOL SOLER ho considera convenient, i aquests estaran regulats per les presents polítiques de privacitat.

La FUNDACIÓ PRIVADA JOSE I SUÑOL SOLER, es reserva el dret de decidir la incorporació o no de les seves dades personals als seus fitxers.

Bases sorteig

Recepció de Currículums Vitae

En cas d’enviar-nos el seu currículum vitae, en virtut de la normativa vigent de Protecció de Dades RGPD, l’informem que les seves dades personals s’incorporaran als nostres fitxers, amb la finalitat de disposar del seu currículum per tal de dur a terme processos de selecció de personal si el seu perfil professional s’ajusta a les nostres necessitats. Mentre no cancel·li expressament les seves dades personals dels nostres fitxers, entenem que continua interessat en formar part dels mateixos per a possible futurs processos de selecció. Amb la finalitat de mantenir actualitzats els nostres fitxers de dades personals, pots comunicar-nos qualsevol canvi o  modificació que es produeixi en els mateixos.

Drets d’accés, rectificació, oposició, supressió i dret a l’oblit, limitació del tractament o portabilitat de les seves dades personals

En qualsevol moment podrà exercir els drets d’accés, rectificació, oposició, supressió i dret a l’oblit, limitació del tractament o portabilitat mitjançant escrit signat i dirigit a la FUNDACIÓ PRIVADA JOSE I SUÑOL SOLER a l’adreça Mejía Lequerica 14, 08028 Barcelona aportant còpia del seu DNI o mitjançant correu electrònic a l’adreça dpd@fundaciosunol.org

Comunicacions de dades

La FUNDACIÓ PRIVADA JOSE I SUÑOL SOLER l’informa que les seves dades són tractades confidencialment i són utilitzades exclusivament de manera interna i per a les finalitats indicades. Per tant, no cedim ni comuniquem a cap tercer les seves dades, excepte en els casos legalment previstos, o quan l’usuari ens ho autoritzi expressament.

Seguretat de les seves dades personals

Amb l’objetiu de salvaguardar la seguretat de les seves dades personals, l’informem que la FUNDACIÓ PRIVADA JOSE I SUÑOL SOLER ha adoptat totes les mesures d’índole tècnica i organitzativa necessàries per garantir la seguretat de les dades personals subministrades de la seva alteració, pèrdua i tractaments o accessos no autoritzats, tal i com exigeix la normativa vigent RGPD que regula el reglament de mesures de seguretat dels fitxers que continguin dades de caràcter personal.

Actualització de les seves dades

És important que per tal que puguem mantenir les seves dades personals actualitzades, ens informi sempre que s’hagi produït alguna modificació en les mateixes; en cas contrari no responem de la veracitat de les mateixes.

Considerem que si no cancel·la les seves dades personals expressament dels nostres fitxers, continua  interessat en seguir incorporat als mateixos fins que la FUNDACIÓ PRIVADA JOSE I SUÑOL SOLER ho consideri oportú i mentre sigui adequat a la finalitat per la qual es van obtenir.

La FUNDACIÓ PRIVADA JOSE I SUÑOL SOLER no es fa responsable de la política de privacitat respecte a les dades personals que pugués facilitar a tercers mitjançant els enllaços disponibles a la nostra web.

La FUNDACIÓ PRIVADA JOSE I SUÑOL SOLER pot modificar les presents polítiques de privacitat per adaptar-les a les modificacions que es produeixin a la seva web, així com per modificacions legislatives o jurisprudencials sobre dades personals que puguin aparèixer, per la qual cosa exigeix la seva lectura, cada cop que ens faciliti les seves dades a través de la nostra web.

Per a qualsevol qüestió respecte a la Política de Protecció de Dades Personals pot posar-se en contacte amb nosaltres:

Fundació Privada José I. Suñol Soler
Delegat Protecció de Dades