Educació

Art a casa és un programa de la Fundació Suñol i la Fundació Glòria Soler per mirar, pensar, sentir, experimentar, conèixer i gaudir l’art de la Col·lecció Josep Suñol des de casa i en grup. Descarrega o imprimeix les nostres fitxes amb propostes diverses per a tota la família, basades en metodologies i procediments d’obres de la nostra col·lecció, per relacionar-te amb l’art contemporani des d’una perspectiva col·lectiva i creativa.

La Col·lecció Josep Suñol és un reflex de la manera d’entendre l’art del col·leccionista. La col·lecció compta amb gairebé 1.300 obres de 250 artistes diferents. La coherència i qualitat de les obres que composen la col·lecció proporcionen una àmplia visió de l’itinerari de la creació artística, especialment en l’àmbit nacional, des de 1915 fins 2006.

Artistes relacionats

.

Col·laboracions

Visita’ns

Mejía Lequerica 14 - 08028 Barcelona - +34 934 961 032

Horari

Seguint les recomanacions oficials, i com a mesura extraordinària de responsabilitat social en la contenció del virus COVID-19, comuniquem que la Fundació Suñol romandrà tancada al públic fins a nou avís, així com també queden posposades les activitats que hi havia previstes pels propers dies.

Agraïm la comprensió per part de tots.

Com arribar

Metro – Les Corts (L3)
Bus – Gran Via Carles III (Línies V3, V5, 59, 76, 75)
Bus – Travessera de les Corts (V3, 70, 75, H8, V5, 59)
Tram – Maria Cristina
Bicing – Mejía Lequerica (Estació 199)

Visites comentades

La Fundació Suñol organitza periòdicament visites comentades per a públic general en català i castellà.

Si vols venir a visitar la Fundació Suñol amb el teu grup, és necessari reservar amb una antelació mínima de 48 hores, per telèfon (93 496 10 32) o omplint el següent formulari aquí.

La visita té el següent cost per visitant:
4,00€ Tarifa normal
3,00€ Tarifa reduïda
2,00€ Tarifa estudiants i docents

Les visites comentades sota demanda a la Fundació Suñol es poden fer en català, castellà i anglès.

Accessibilitat

La Fundació Suñol és un centre compromès amb l’accés per a tothom a la cultura. En aquest sentit treballa activament per obrir el centre, les activitats i les exposicions a públics amb capacitats diverses.

Biblioteca

La biblioteca de la Fundació Suñol està oberta al públic en el seu horari d’obertura habitual, tot i que, per atendre’t correctament, recomanem que ens escriguis a info@fundaciosunol.org per concertar una visita.

Agraïm la comprensió per part de tots.

Metro – Les Corts (L3)
Bus – Gran Via Carles III (Línies V3, V5, 59, 76, 75)
Bus – Travessera de les Corts (V3, 70, 75, H8, V5, 59)
Tram – Maria Cristina
Bicing – Mejía Lequerica (Estació 199)

La visita té el següent cost per visitant:
4,00€ Tarifa normal
3,00€ Tarifa reduïda
2,00€ Tarifa estudiants i docents

Coneix-nos

Butlletí

Inscriu-te al nostre butlletí per rebre informació de les nostres exposicions, activitats i projectes educatius.

Coneix els projectes de salut global amb els que col·labora la Fundació Glòria Soler i els seus programes d’art i ciutadania.