Educació

La Fundació Suñol és un espai d’educació, de participació i debat, compromès amb la transformació social. Els seus programes educatius s’adrecen a diferents públics per tal de facilitar recursos i generar aprenentatges transversals en torn de l’art contemporani.

La Col·lecció Josep Suñol és un reflex de la manera d’entendre l’art del col·leccionista. La col·lecció compta amb gairebé 1.300 obres de 250 artistes diferents. La coherència i qualitat de les obres que composen la col·lecció proporcionen una àmplia visió de l’itinerari de la creació artística, especialment en l’àmbit nacional, des de 1915 fins 2006.

Artistes relacionats

Visita’ns

Mejía Lequerica 14 - 08028 Barcelona - +34 934 961 032

Tancat per muntatge de l’exposició
En tres actes. Obres Mestres conegudes

Inauguració– Dijous 16 de gener de 2020 – 18:30 hores

Horari d’apertura a partir del 17/01 – De dilluns a divendres: 11 a 14 hores / 16 a 19 hores

Primer dissabte no festiu de cada mes – 11 a 14 hores

*Horari especial –  Dissabte 18 de gener d’11 a 14 hores

Com arribar

Metro – Les Corts (L3)
Bus – Gran Via Carles III (Línies V3, V5, 59, 76, 75)
Bus – Travessera de les Corts (V3, 70, 75, H8, V5, 59)
Tram – Maria Cristina
Bicing – Mejía Lequerica (Estació 199)

Visites comentades

La Fundació Suñol organitza periòdicament visites comentades per a públic general en català i castellà.

Si vols venir a visitar la Fundació Suñol amb el teu grup, és necessari reservar amb una antelació mínima de 48 hores, per telèfon (93 496 10 32) o omplint el següent formulari aquí.

La visita té el següent cost per visitant:
4,00€ Tarifa normal
3,00€ Tarifa reduïda
2,00€ Tarifa estudiants i docents

Les visites comentades sota demanda a la Fundació Suñol es poden fer en català, castellà i anglès.

Accessibilitat

La Fundació Suñol és un centre compromès amb l’accés per a tothom a la cultura. En aquest sentit treballa activament per obrir el centre, les activitats i les exposicions a públics amb capacitats diverses.

Biblioteca

La biblioteca de la Fundació Suñol està oberta al públic en el seu horari d’obertura habitual, tot i que, per atendre’t correctament, recomanem que ens escriguis a info@fundaciosunol.org per concertar una visita.

Tancat per muntatge de l’exposició
En tres actes. Obres Mestres conegudes

Inauguració– Dijous 16 de gener de 2020 – 18:30 hores

Primer dissabte no festiu de cada mes – 11 a 14 hores

*Horari especial –  Dissabte 18 de gener d’11 a 14 hores

Metro – Les Corts (L3)
Bus – Gran Via Carles III (Línies V3, V5, 59, 76, 75)
Bus – Travessera de les Corts (V3, 70, 75, H8, V5, 59)
Tram – Maria Cristina
Bicing – Mejía Lequerica (Estació 199)

La visita té el següent cost per visitant:
4,00€ Tarifa normal
3,00€ Tarifa reduïda
2,00€ Tarifa estudiants i docents

Coneix-nos

Butlletí

Inscriu-te al nostre butlletí per rebre informació de les nostres exposicions, activitats i projectes educatius.