Accessibilitat

QUI SOM?

La Fundació Suñol és una entitat sense ànim de lucre dedicada a l’art contemporani que organitza exposicions, activitats i projectes educatius adreçats a públics diversos.

ON SOM?

Estem al districte de les Corts a Barcelona, al carrer Mejía Lequerica número 14. Aquest carrer se situa davant d’un tranquil i agradable parc, anomenat Jardins de la Maternitat, que forma part del recinte de la Maternitat.

El nostre espai és diàfan, agradable, tranquil i amb una dimensió amable. Es divideix en quatre estances:

COM ARRIBAR?

La nostra seu està ben connectada amb la xarxa de transports públics:

Busos
Gran Via Carles III
(Línies V3, V5, 59, 76 75)

Travessera de les Corts
(Línies V3, 70, 75 / H8, V5, 59)

Metro
Les Corts (L3) (Estació accessible)

Bicing
Mejía Lequerica (Estació 199)

Tram
Maria Cristina (Estació accessible)

QUÈ FEM?

Ens agrada compartir el nostre patrimoni, obrir-nos a la participació, posar a debat les idees i aprendre de les diferents aportacions. L’art contemporani és l’art del nostre temps, per tant, creiem que tracta de qüestions que ens són properes i tothom s’hi pot relacionar per aprendre, experimentar i gaudir.

VINE I PARTICIPA

Formem part de la xarxa Apropa Cultura, una xarxa inclusiva d’institucions culturals que s’uneixen per a facilitar l’accés a la cultura a les persones en situació de vulnerabilitat de la mà de les entitats socials.

Pots consultar les activitats que oferim per als usuaris i les usuàries de la xarxa Apropa Cultura al següent enllaç. Si ets una entitat social i encara no formes part de la xarxa Apropa Cultura, ens pots visitar igualment, només cal que et posis en contacte amb nosaltres. Però et recomanem que t’informis del projecte Apropa Cultura i dels avantatges d’associar-t’hi aquí.

ALTRA INFORMACIÓ PRÀCTICA

Horaris:

Dimecres a divendres:
D’11h a 14h i de 16h a 19h

Dissabtes mensuals d’obertura:
D’11h a 14h: 08 de maig, 05 de juny, 03 de juliol

Es podrà visitar la Fundació Suñol en altres horaris, segons disponibilitat, concertant visita prèvia.

Serveis:

Contacte:

Per a qualsevol requeriment contacteu a:
David Martrat
dmartrat@fundaciosunol.org