Apropa Cultura

Accessibilitat

En aquest marc, oferim una visita taller a la nostra exposició en curs dissenyada en col·laboració amb Associació Susoespai, així com també la possibilitat de fer una visita lliure. Aquestes activitats estan adreçades a grups que formen part de la xarxa Apropa Cultura i les reserves es realitzen a través de la seva web.

Si ets una entitat social i no coneixes Apropa Cultura, informa’t sobre com adherir-te al següent enllaç.

En aquesta visita viatjarem pel cosmos de Zush, un creador que segueix el que va escriure Fernando Pessoa «Sigues tan múltiple com l’Univers». En aquesta exploració descobrirem aspectes que es mantenen ancorats en la mirada de l’artista, aspectes mutables fruit d’estats transitoris de consciència, i aspectes que viatgen en el temps i es transformen.

Zush crea les seves pròpies constel·lacions, com un exercici de documentació de la seva experiència, i ens convida a preguntar-nos:

Què és la realitat?

Tal i com diria novament Pessoa, «La vida és el que en fem. Els viatges són els viatgers. El que veiem no és allò que veiem, sinó allò que som».

Vine amb el teu grup a realitzar una visita-taller a l’exposició a la Fundació Suñol, on veurem les obres d’aquest artista, viatjarem al seu univers i ens endisarem en les seves constel·lacions, per finalitzar creant una obra que explori els nostres propis mons.

Informa’t sobre l’exposició actual

Descarrega el document amb la informació principal

Exposició: Zush a Eivissa

La Fundació Suñol presenta una exposició monogràfica dedicada a Zush, artista present a la Col·lecció Suñol Soler, centrada en el període en que l’artista va residir a l’illa d’Eivissa, entre 1968 i 1983. La mostra ha estat organitzada en col·laboració amb el Museu d’Art Contemporani d’Eivissa, on l’exposició es va poder veure entre els mesos de juny i novembre de 2022.

El període en què Zush resideix a l’illa d’Eivissa, entre 1968 i 1983, esdevé un moment d’altíssima creativitat per a l’artista, el qual experimenta amb formats i tècniques molt diverses, com la pintura fluorescent il·luminada per la llum negra. Aquesta exuberant diversitat de propostes artístiques queda reflectida en aquesta exposició, que mostra una selecció d’obres a l’espai antigament batejat com a Galeria 2, actual seu de la Fundació Suñol, on el 1984 Zush va iniciar una residència artística de dos anys de durada.

La Col·lecció Suñol Soler posseeix un dels fons més importants de Zush/Evru, amb més de tres-centes obres registrades, i posa de manifest el vincle d’amistat i admiració entre Josep Suñol Soler i l’artista.

Patrocinadors i col·laboradors