Conversa entre Rubén Verdú i Agus Giralt Art i divulgació històrica

Conversa entre Rubén Verdú i Agus Giralt

Art i divulgació històrica

27.07.2022, 18:30

Amb l’objectiu de compartir i contraposar coneixements i punts de vista al voltant de la memòria històrica, la divulgació cultural i la seva vinculació en la producció artística, obrirem una conversa en que es convidarà al public a participar-hi.

Rubén Verdú (Caracas, 1962) va cursar els seus estudis de Belles Arts a la University of Texas at El Paso (1993) i a la California Institute of The Arts (1995). Ha realitzat un gran nombre d’exposicions individuals i col·lectives de caràcter internacional a Barcelona, El Paso, Nova York, Lausanne, Città Sant’Angelo, Los Angeles, Monterrey, Osaka, entre d’altres. El seu treball té un interès merament dialèctic i relacional, el qual està directament afectat per l’extrema ubiqüitat de la producció visual.

Agus Giralt (Barcelona, 1978), historiador i divulgador  molt vinculat al teixit cultural i històric de Sants, ha col·laborat en les exposicions de la Fundació Suñol Va començar amb l’aigua (2021) i Exterior | Interior (2022) comissariades per Alexia Medici conduint les rutes a les instal·lacions site-specific del projecte.

Data i hora

Dimecres 27 de juliol a les 18.30 h

Espai

Fundació Suñol

Preu

Entrada gratuïta (amb reserva prèvia)

Places limitades.

És imprescindible reservar via web, telèfon (934 961 032) o e-mail (info@fundaciosunol.org).