Trobada amb divulgadors culturals Com crear un perfil de divulgació històrica a les xarxes socials

Trobada amb divulgadors culturals

Com crear un perfil de divulgació històrica a les xarxes socials

07.07.2022, 19:00

L’activitat busca apropar les claus de la difusió de la memòria històrica a aquelles persones interessades en desenvolupar un perfil a les xarxes socials. S’adreça també a tothom que estigui interessat en el context històric i cultural de la ciutat i es permetrà a tots els assistents compartir inquietuds i consultes amb la resta de participants.

Gina Driéguez (1993), historiadora de l’art i docent a Educació Secundària Obligatòria, batxillerat i a la UNED, fa divulgació històrica i artística a través de les xarxes socials. La podeu trobar com a @ginadrieguez a TikTok.

Miquel Hernández, apassionat de la història i l’activisme sociocultural del barri de Les Corts, és estudiant de GIDD i gestiona els comptes de la @vellacortesenca a Instagram i @PoblesdelPla a Twitter.

Jaume Brunet i Papiol (1973). Gestor cultural i enamorat de Barcelona i de la seva història. Compagina la feina de gerent a la Fundació Suñol amb l’elaboració de continguts històrics a xarxes sobre el barri on viu: el Camp d’en Grassot i Gràcia Nova.  El podeu trobar a @Història_Grassot_Gràcia_Nova  (Instagram) i @CampGrassotGraciaNovaPatrimoniHistoria (Facebook).

Data i hora

Dijous 7 de juliol a les 19:00h

Espai

Fundació Suñol

Entrada gratuïta (amb reserva prèvia)

Activitat en català.

Places limitades.

És imprescindible reservar via web, telèfon (934 961 032) o e-mail (info@fundaciosunol.org).