Vídeo online Conversa entre Pol Guasch i Valentín Roma

Vídeo online

Conversa entre Pol Guasch i Valentín Roma

08.02.2022, 18:30

Pol Guasch (Tarragona, 1997) es va graduar en Estudis Literaris (Universitat de Barcelona) i és màster en Construcció i Representació d’Identitats Culturals (UB) i també pel Programa d’Estudis Independents del Museu d’Art Contemporani de Barcelona. Forma part de la productora cultural La Sullivan. Ha estat professor associat de literatura i crítica de la cultura a la UB i actualment investiga sobre teoria i literatura contemporània al King’s College de Londres amb una beca. És autor dels llibres de poesia Tanta gana (Premi Francesc Garriga 2018) i La part del foc (Premi López-Pico 2020), així com de la celebrada novel·la Napalm al cor (Premi Anagrama de Novel·la 2021) i ha recitat els seus versos en festivals nacionals i internacionals.

Valentín Roma (1970), comissari del cicle expositiu En tres actes en col·laboració amb l’equip de la Fundació Suñol, és escriptor, doctor en Història de l’Art, comissari d’exposicions i actual director de La Virreina Centre de la Imatge (Barcelona). Al llarg de la seva trajectòria ha curat diverses exposicions d’art contemporani pel Museu Picasso, la Fundació Antoni Tàpies o el CaixaForum, entre d’altres institucions. Entre les seves obres literàries destaquen les novel·les El enfermero de Lenin (2017) i Retrato del futbolista adolescente (2019).