Memòries creuades. Les col·leccions com a territori de creació Visita dialogada en català

Memòries creuades. Les col·leccions com a territori de creació

Visita dialogada en català

03.12.2022, 12:00

La visita pretén generar un diàleg participatiu entre els assistents i l’educador, indagant en els paral·lelismes entre els col·leccionistes Fernando Zóbel i Josep Suñol, els quals van jugar un paper fonamental en la configuració del paradigma artístic en les seves respectives zones d’influència, Cuenca i Barcelona. L’exposició aprofundeix en els llaços que uneixen totes dues col·leccions a través de la mirada de 7 artistes contemporanis.

Artistes: Elena Asins, Josep Guinovart, Asunción Molinos Gordo, Joana Moll, Antònia del Río, Pablo Palazuelo, Arnau Sala Saez, Susana Solano, Julia Spínola, Pep Vidal, Oriol Vilanova.

Data i hora

Dissabte 3 de desembre a les 12:00h

Espai

Fundació Suñol

4,00€ (pagament en efectiu o amb targeta de crèdit el mateix dia de la visita)

PLACES LIMITADES

Visita en català.

És imprescindible reservar via web, telèfon (934 961 032) o e-mail (info@fundaciosunol.org).