Descobrint les col·leccions de l’Institut Botànic Un diàleg entre art i ciència

Descobrint les col·leccions de l’Institut Botànic

Un diàleg entre art i ciència

22.10.2022, 11:00

En aquesta visita gratuïta tindrem l’oportunitat de conèixer les col·leccions de plantes vives i mortes premsades, establint un diàleg entre el món de l’art i la botànica gràcies a la mirada de Pep Vidal. Al llarg de la seva trajectòria l’artista s’ha interessat pel món de les plantes com un element d’investigació, avaluant la superfície, volum, color, humitat i llum de més de 300 plantes des que va començar la seva recerca el setembre de 2016, quan es va marcar l’objectiu de crear sistemes agrícoles més sostenibles.

Pep Vidal (Barcelona, 1980) és llicenciat en Matemàtiques i Doctor en Física per la UAB. Ha basat les seves recerques en algorismes matemàtics que permeten millorar la precisió dels instruments utilitzats en els acceleradors de partícules. Vidal ha realitzat múltiples residències i guanyat guardons com el Premi Internacional d’Arts Visuals de la Fundació Botí 2016-17 o el Generacions 2015. Les seves exposicions en solitari s’han vist a Berlín, Barcelona, Madrid i Valls; en grup ha participat en exhibicions en la Fundació Antoni Tàpies (2015), Caixaforum (2015) o a la Fabbrica del Vapore.

Data i hora

22 d’octubre a les 11:00h.

Punt de trobada a l’entrada al Jardí Botànic.

Preu

Activitat gratuïta

PLACES LIMITADES

Visita en català.

És imprescindible reservar via web, telèfon (934 961 032) o e-mail (info@fundaciosunol.org).

Patrocinadors i col·laboradors