Sara Fontán i Anna Irina Russell O-brim! Deformar la senyal

Sara Fontán i Anna Irina Russell

O-brim! Deformar la senyal

16.11.2019, 20:15h

Sara Fontán i Anna Irina Russell proposen un diàleg des de la improvisació, jugant a deformar un senyal, sigui sonora o de llum, a partir de diferents dispositius que alteren l’estímul inicial.

Els concerts de Sara Fontán son la banda sonora del que un vulgui imaginar-se, atorgant llibertat a l’espectador perquè ho interpreti i el senti de manera personal. El violí, amplificat, loopejat i passat per desenes d’efectes, té el talent d’emocionar a traves de l’abstracció, sense referencies temàtiques ni estilístiques, mes enllà del post-rock, la clàssica contemporània, el noise o el minimalisme.

La practica artística d’Anna Irina Russell es basa en allò lúdic com a eina d’investigació sobre els codis i les formes de comunicació i interacció. Li interessa dinamitar les relacions entre el cos, l’espai i l’objecte des d’allò desconcertant i inusual, utilitzant les interfícies com a espai d’interacció. Tant en les accions com en les instal·lacions interactives amb les que treballa, hi ha un component de temps real i viu que li permet entendre al públic no com un objecte sinó com un subjecte que es converteix en part essencial de l’acció.

Per a aquesta ocasió, juntes presenten una interacció entre el so, la llum i l’espai, jugant amb la condició no estàtica d’aquests elements. Error, soroll i distorsió.

Sara Fontán

Anna Irina Russell

Inaugurem una nova seu al districte de les Corts, a la històrica Galeria 2. Reserva de la Col·lecció Josep Suñol des dels anys 80 i lloc de residència de diferents artistes, es tracta d’un emplaçament important en la nostra trajectòria que ens connecta amb els inicis per desplegar un projecte de futur.

Amb motiu de la reobertura celebrem unes jornades de presentació del nou local amb activitats per experimentar diferents maneres d’habitar l’espai buit. Comptarem amb projectes específics de Luis Bisbe, Miralda, Mònica Planes, Esther Rodríguez-Barbero, Anna Irina Russell i Sara Fontán.

Veniu a activar el nou espai!