Memòries creuades. Les col·leccions com a territori de creació Trobada amb Asunción Molinos Gordo

Memòries creuades. Les col·leccions com a territori de creació

Trobada amb Asunción Molinos Gordo

01.12.2022, 16:00

Asunción Molinos Gordo (1979, Aranda de Duero, Burgos, Espanya) és investigadora i artista visual. Treballa des d’una perspectiva fortament influïda pels mètodes de disciplines com l’antropologia, la sociologia i els estudis culturals, centrant la seva obra en la pagesia contemporània.

En la seva pràctica artística qüestiona les categories que defineixen la ‘innovació’ en el discurs dominant actual, explorant les diferents formes de dominació intel·lectual des d’allò urbà fins a allò rural. La seva entesa de la figura de l’agricultor petit o mitjà no se cenyeix només a la de productor alimentari sinó també a la d’agent cultural, responsable tant de perpetuar el saber tradicional com de generar una nova perícia per enfrontar-se als reptes actuals.

L’obra de Molinos Gordo ens fa reflexionar sobre l’ús de la terra, l’arquitectura nòmada, les vagues dels camperols, la burocràcia sobre el territori, la transformació del treball rural, la biotecnologia i el comerç internacional d’aliments.

Data i hora

Dijous 1 de desembre de 16 a 18h

Espai

Fundació Suñol

Preu

Entrada gratuïta (amb reserva prèvia)

PLACES LIMITADES

Presentació en castellà.

És imprescindible reservar via web, telèfon (934 961 032) o e-mail (info@fundaciosunol.org).