(Català) Visita comentada a Obres mestres conegudes

(Català)

Visita comentada a Obres mestres conegudes

04.04.2020, 12:00

La Fundació Suñol organitza una visita comentada a la mostra Obres mestres conegudes a càrrec de l’equip de la fundació. L’exposició, que conforma la primera mostra del cicle En tres actes, pretén qüestionar l’estatut de «clàssics contemporanis» que alguns artistes de la Col·lecció Josep Suñol han adquirit,  i es pregunta com podem retornar-los una condició imprevista perquè estableixin diàlegs nous.

Des de Dalí fins a Warhol, des de Miró fins a Tàpies o Mapplethorpe, la Col·lecció Josep Suñol disposa d’una cosmogonia d’artistes que  ocupen un lloc excepcional als grans museus d’arreu del món, instal·lats en una mena de llimbs atemporals. Però què fa immortal un artista, què el llança a la posteritat?

Data i hora

Dissabte 4 d’abril a les 12h

Activitat gratuïta

Visita en català.