Activitats

Organitzem activitats per generar espais de trobada i d’intercanvi a propòsit de la creació contemporània adreçades a una pluralitat de públics des d’una perspectiva col·lectiva, creativa, reflexiva i crítica.

Visita comentada

Equipo Crónica. La història de l'art com a pretext

25.04.2024, 18:30

Us convidem a visitar l’exposició La història de l'art com a pretext dedicada al col·lectiu d'artistes Equipo Crónica de la mà d’un membre de l’equip educatiu de la Fundació Suñol.

La Nit dels Museus

Equipo Crónica. La història de l'art com a pretext

18.05.2024, 19:00

Vine a la Fundació Suñol durant la Nit dels Museus i gaudeix d’una visita lliure a l’exposició Equipo Crónica. La història de l'art com a pretext, dedicada al col·lectiu format per Manolo Valdés i Rafael Solbes (1965-1981)– i que ha estat comissariada per Michèle Dalmace.

Trenant memòries

Jornada d'autopublicació col·lectiva amb Mitmaq_Ediciones

25.05.2024, 10:00

Et convidem a participar en una jornada d'autopublicació que celebrarem a la Fundació Suñol el dissabte 25 de maig i que estarà conduida per l'artista visual Boris Mercado.

Activitats anteriors

Consulta les activitats que ha realitzat la Fundació Suñol des de la seva obertura.