Aprenentatge i servei

Secundària

Per aquest curs, la Fundació Suñol ha ideat un projecte adequat a les necessitats dels centres, partint del context d’emergència sanitària provocat per la pandèmia de la COVID-19. És per això que per aquest curs proposem treballar al voltant dels continguts que s’ofereixen a la nostra web.

Juntament amb el canvi de seu a les Corts, en la nova etapa la Fundació Suñol ha inaugurat també nova web. Es tracta d’una web que hem concebut com a eina comunicativa i divulgativa de la nostra tasca i missió, però també i sobretot, com a eina educativa i de coneixement sobre les obres i pràctiques de l’art contemporani. Necessitem col·laboració per nodrir aquesta web de continguts online de qualitat al voltant de l’art contemporani, a partir de les nostres obres o de la nostra activitat. I més en aquests moments excepcionals en què la programació online ha guanyat un pes molt important. Aquesta tasca, a més a més, es pot desenvolupar a distància, no té per què implicar desplaçament de l’alumnat i és compatible amb les mesures de seguretat.

Si vols rebre més informació del projecte d’Aprenentatge i Servei, posa’t en contacte amb nosaltres a través de educacio@fundaciosunol.org