Com funciona un museu? Descobreix la Fundació Suñol.

Primària

La Fundació Suñol us proposa una activitat de descoberta adreçada a infants de tots els cicles de primària. A diferència d’altres propostes més enfocades als continguts temàtics de cada col·lecció, Com funciona un museu? s’estructura al voltant dels interessos i les preguntes dels infants. En línia amb la Pedagogia de la Pregunta de Paulo Freire, seran ells i elles els que marcaran els temes que tractarem durant la visita.

L’activitat, que pot durar entre una hora i una hora i quart, contempla accedir excepcionalment a un espai que normalment no es visita: les reserves de la Fundació Suñol, on és mostraran algunes obres emblemàtiques de l’art del segle XX.

Contactar

Si esteu interessats a participar o desitgeu rebre més informació, poseu-vos en contacte amb nosaltres per telèfon al número 934 961 032 o a través del següent formulari: