Visites per a centres educatius

Batxillerat

Educació Superior

Primària

Secundària

Si el que vols és venir un dia puntual a fer-nos una visita amb el teu grup, oferim diverses opcions. Per un costat, podeu venir a visitar les exposicions actuals (us desglosem la programació d’aquest curs 2023-2024 una mica més avall), però també podeu venir a visitar la Col·lecció en diferents formats. Vols que et fem una proposta a mida en funció de les teves necessitats? Escriu-nos, estarem encantats de reunir-nos amb tu per parlar-ho!

PROGRAMACIÓ 2023-2024

Del 28 de setembre de 2023 al 17 de febrer de 2024 – Eva Lootz. Andar con el río. En aquesta exposició l’artista ens ensenya una sèrie de dibuixos que ha fet a partir d’un viatge al Japó i de la lectura de Haikus de Matsuo Basho. La proposta és interessant perquè l’artista ha creat una instalació audiovisual que ocupa el terra de la Fundació Suñol, i que ens permet treballar aspectes com la corporalitat del dibuix, la creació d’un codi inteligible per tots o el moviment.

Del 21 de març de 2024 al 13 de juliol de2024 – Equipo Crónica. La historia de l’art com a pretext. A partir d’una selecció de trenta obres d’aquest col·lectiu d’artistes, indagarem en les temàtiques presents a la seva obra. Amb una estètica que beu del còmic i del Pop Art, però amb una arrel contestatària i amb la intencionalitat de parlar del context polític i social dels anys 60 i 70 a Espanya, aquesta exposició és interessant per treballar amb els alumnes aspectes com el missatge, els símbols presents a les obres, l’art com a posicionament polític, la crítica social, etc.

Contactar

Si esteu interessats a participar o desitgeu rebre més informació, poseu-vos en contacte amb nosaltres per telèfon al número 934 961 032 o a través del següent formulari: