Amb Mitsuru Nagata Demostració de cal·ligrafia japonesa shodō 書道

Amb Mitsuru Nagata

Demostració de cal·ligrafia japonesa shodō 書道

28.02.2024, 18:30

Mitsuru Nagata va néixer a Kyoto, al Japó l’any 1979, on va començar a estudiar shodou (cal·ligrafia japonesa) als sis anys d’edat, obtenint el títol de mestre en cal·ligrafia de l’escola Futaba shodou kai.

També es va llicenciar en sociologia a la Universitat de Bukkyo a Kyoto. Durant anys va realitzar diferents cursos per a perfeccionar la tècnica, desenvolupant així el seu propi estil contemporani que fusiona el sumi-e (pintura japonesa) amb l’essència del shodou.

Mitsuru resideix actualment a Barcelona i participa activament d’esdeveniments, exposicions i demostracions en viu de pintura sumi-e. Al mateix temps, imparteix tallers amb l’objectiu de difondre la rica cultura japonesa tant al seu país com a l’estranger.

Data i hora

Dimecres 28 de febrer a les 18:30h

Espai

Fundació Suñol (Mejía Lequerica 14)

5,00€ (rebràs el link de pagament un cop s’efectui la reserva)

Edats

Tots els públics

PLACES LIMITADES

És imprescindible reservar via web, telèfon (934 961 032) o e-mail (info@fundaciosunol.org).