Diàleg entre Martín Vitaliti i Rafel G. Bianchi

27.07.2021, 19:00h

La idea d’una imatge és un treball específic que ocupa el finestral d’entrada de la Fundació Suñol. Parteix de l’experiència de trobada amb la pintura d’un referent, que el propi Vitaliti va poder descobrir en l’exposició monogràfica que vam dedicar a Joan Hernández Pijuan fa més d’una dècada. A partir de la pintura Gran espai daurat (1976) de Joan Hernández Pijuan, Martín Vitaliti  proposa nous desplaçaments i especulacions a la indagació iniciada als anys setanta per diverses corrents d’experimentació pictòrica. Artista que agafa el relleu d’aquelles exploracions, l’obra de Martín Vitaliti aprofundeix en els llenguatges per a subvertir les seves particularitats i eixamplar els seus límits.

La conversa s’articularà, per tant, al voltant de conceptes fonamentals sobre pintura, representació i règims de visualitat.

Dimarts 27 de juliol a les 19:00h

4,00€ (pagament en efectiu el mateix dia de la visita)

Places limitades.

És imprescindible reservar via web, telèfon (934 961 032) o e-mail (info@fundaciosunol.org)