Mònica Planes O-brim! Els materials inconnexes

Mònica Planes

O-brim! Els materials inconnexes

16.11.2019, 17:00h

La Fundació Suñol obre les portes d’aquest nou espai que durant els últims mesos ha estat construint. Han vingut arquitectes, dissenyadors i paletes que han posat parets, sostres, llums, taules i ordinadors. A part, tot l’equip de la fundació ha estat treballant dia rere dia perquè tot estigui llest per inaugurar. Però amb tanta gent amunt i avall s’han trobat unes capses que ningú sap de qui són. Ahir, en vam obrir una i vam quedar tan sorpresos amb el que hi havia a dins que necessitem ajuda per desxifrar-ne el contingut. Necessitem la vostra ajuda per resoldre aquest misteri!

Taller gratuït per a families amb nens de 6 a 12 anys (Requereix inscripció prèvia) (En català)

Inaugurem una nova seu al districte de les Corts, a la històrica Galeria 2. Reserva de la Col·lecció Josep Suñol des dels anys 80 i lloc de residència de diferents artistes, es tracta d’un emplaçament important en la nostra trajectòria que ens connecta amb els inicis per desplegar un projecte de futur.

Amb motiu de la reobertura celebrem unes jornades de presentació del nou local amb activitats per experimentar diferents maneres d’habitar l’espai buit. Comptarem amb projectes específics de Luis Bisbe, Miralda, Mònica Planes, Esther Rodríguez-Barbero, Anna Irina Russell i Sara Fontán.

Veniu a activar el nou espai!

Patrocinadors i col·laboradors