Tallers d'estiu Casals i esplais a la Fundació Suñol

Tallers d'estiu

Casals i esplais a la Fundació Suñol

02.07.2018 - 31.07.2018

L’estiu és un bon moment per a fer activitats que no solem fer, per aprendre noves coses, o per aproximar-nos a les que ja sabem, des d’un altre punt de vista… i no cal viatjar o sortir per a fer-ho! Ho podem aconseguir des d’una sala de museu d’art contemporani.

Per aquest motiu us oferim dos tallers per a esplais i casals al voltant de les nostres exposicions en curs perquè trieu la proposta que més us agradi:

Inventar una illa

Qui vol viatjar a una illa quan pots crear una de zero? Us convidem a imaginar una de nova a partir dels petits detalls que la conformen: pedretes brillants a la vora del mar, algues sinuoses de moviments elegants, arbres que ballen al compàs de la brisa, plantes salvatges que creixen sense control…. Qualsevol element ens servirà com a font d’inspiració per a les nostres composicions.

Activitat al voltant de l’exposició Patricio Vélez. Las formas del tiempo

Metrologies… o mesurar l’impossible

metrologia, f
Ciència dels mesuraments i les seves aplicacions
Vocabulari internacional de metrologia. Conceptes fonamentals i generals i termes associats (VIM), 3ª edició, 2012.

Vivim immersos en un mar de dades que ens proporciona la il·lusió de que tot és mesurable. Però si tot és quantificable, almenys calculem-ho a la nostra manera! Us convidem a participar d’una febrada mesuradora que ens ajudi a agafar la mida de conceptes intangibles, com ara l’amistat, l’afecte o la il·lusió. Però també que ens permeti reinterpretar el nostre propi espai expositiu… de segur que després de tants anys habitant-lo hi descobrim un munt de coses noves!

Del 2 de juliol fins al 31 de juliol (ambdós inclosos)

Espai

Fundació Suñol