ARTIVISMES. L’art com a acte per a la denúncia i la transformació social

Accessibilitat

Batxillerat

Primària

Secundària

Equipo Crónica va desenvolupar un estil únic que combinava elements de l’art pop i referències a la història de l’art amb voluntat de crítica social i política, abordant temes com ara la dictadura franquista, el consumisme, la cultura de masses i la relació entre art i poder. En aquesta activitat explorarem el potencial social i polític de l’art a través de les seves obres i convidarem a l’alumnat a adoptar un paper actiu i a utilitzar l’art per denunciar i transformar allò que no els agrada del seu entorn.

Ens inspirarem en les creacions d’Equipo Crónica i en altres exemples d’artistes i moviments que han utilitzat l’art com a forma de resistència i realitzarem una creació col·lectiva que ens faci recordar que som agents culturals actius per a la transformació social.

Contactar

Si esteu interessats a participar o desitgeu rebre més informació, poseu-vos en contacte amb nosaltres per telèfon al número 934 961 032 o a través del següent formulari: