I les dones artistes?

I les dones artistes?
Relectures de l’art des de la perspectiva de gènere

Primària

Es proposa una situació d’aprenentatge que busca despertar la indagació i l’esperit crític del vostre alumnat respecte als estereotips, els prejudicis i les desigualtats existents en base al gènere- Amb aquest fi us proposem analitzar l’accés de dones i homes a les professions artístiques i la seva representació als llibres d’art i a les institucions museístiques.

El projecte, que permet connectar escola, museu i societat, us ofereix una gran flexibilitat, ja que es pot escollir quines de les nombroses activitats aplicar segon els interessos i necessitats del vostre alumnat. Es plantegen accions i dinàmiques de recerca, anàlisi i creació artística per portar a terme a l’aula, al carrer i a la Fundació Suñol. D’aquí que la proposta pugi arribar a estendre-se tot un mes, si incorporeu totes les dinàmiques prèvies i posteriors que us suggerim més la visita al museu (inclosa al preu). En cas de que volguéssiu reduir la seva durada, us recomanem un mínim d’una sessió prèvia a l’aula, una segona al museu i una tercera de consolidació a classe.

Contactar

Si esteu interessats a participar o desitgeu rebre més informació, poseu-vos en contacte amb nosaltres per telèfon al número 934 961 032 o a través del següent formulari: