La Fundació Suñol online

La Fundació Suñol online

A l’apartat “Activitats online” visibilitzem una selecció de continguts vinculats a la nostra història. Entre altres, podreu trobar material videogràfic i informació d’exposicions com ara Escultura/Objecte (2012), un itinerari visual per l’exposició dedicada a Luis Frangella (2011) o recórrer en vídeo la que fou residència de Josep Suñol, ideada específicament per Josep Lluís Sert com una casa-museu. Trobareu tots els vídeos en aquest enllaç.

La Fundació Suñol i la Fundació Glòria Soler segueixen treballant amb l’objectiu de vincular art i educació, i és en aquesta línia que s’ha ideat un projecte de nova creació, #ArtacasaSuñolSoler, que es presentarà en els propers dies i consistirà en una proposta educativa al voltant de diverses obres de la Col·lecció Suñol Soler, ideada per a que les realitzeu a casa sols o juntament amb tota la família.

Podeu seguir-nos a les nostres xarxes socials i a través dels hashtags #ArtacasaSuñolSoler i #FSOnline.

Fundació Suñol

Facebook/ Twitter/ Instagram