Acte 6: Aureli Ruiz [Re: Love Indifference]

Acte 6: Aureli Ruiz

[Re: Love Indifference]

16.05.2008 - 05.07.2008

L’exposició que es presenta al Nivell Zero de la Fundació Suñol, és una mise en scène ideada específicament per aquest espai. Els accessos al Nivell Zero, com a espais de trànsit, també són intervinguts. L’especial localització del Nivell Zero a través, en primer lloc, d’un llarg passadís d’accés directe des del carrer Rosselló i un altre des de la primera planta de la pròpia Fundació, crea un doble trajecte que l’artista ha aprofitat per perllongar els límits de les intervencions que conformen [Re: Love Indifference]. Aquest doble enllaç amb l’espai central del Nivell Zero, tindrà un tercer accés virtual a través de la videoprojecció a escala 1:1, del llindar del carrer de Grècia de Reus.

Aquest tenir-lloc de tres indrets –Passeig de Gràcia, carrer de Grècia i carrer de Rosselló, que convergeixen al Nivell Zero–, simultanegen realment i virtual el nucli específic de [Re: Love Indifference].

Aureli Ruiz, nascut a Reus el 1959, és artista plàstic i visual, programador d’exposicions i activitats culturals, comissari independent i editor gràfic i visual. Viu a Reus i treballa entre Barcelona i Reus. Ha realitzat nombroses exposicions individuals i col·lectives a nivell nacional i internacional. Ha exposat en diferents espais i galeries del país (Galeries Ciento, Salvador Riera, Àngels de la Mota, Joan Prats, dels Àngels, Fundació Miró, Fundació Espais, entre d’altres).

A més, ha estat responsable d’exposicions i activitats al Centre de Lectura de Reus, a l’Institut Municipal d’Acció Cultural i a l’Institut Municipal de Museus de Reus (1997-2003), amb projectes expositius entre d’altres d’Antoni Abad, Jordi Colomer, Ignasi Aballí, Daniel Canogar, Joan Fontcuberta, Carles Guerra, Roc Parés, Juan Luís Moraza, Francisco Ruiz de Infante, Francesc Abad, així com projectes públics permanents i efímers de Jaume Plensa, Carles Santos i Antoni Miralda.

Activitats
EFÍMER(S). Entorn de les formes de vida contemporànies

Conferència: Les emocions en el capitalisme de ficció
Dimarts, 3 de juny de 2008, a les 19,30 h.
Vicente Verdú

Taula rodona: “Homo sacer”. Capitalisme i indiferència
Dimecres, 11 de juny de 2008, a les 19,30 h.
Moderada per Pilar Parcerisas
Amb la participació de: Daniel Gamper, Miguel Ángel Hernández-Navarro i Cristina Masanés

Articles de premsa