Arash Nassiri

26.05.2016 - 11.06.2016

L’exposició inclou tres peces. D’una banda, el vídeo Tehran-Geles (2014), una visió fictícia de Teheran gravada en el paisatge urbà de Los Angeles. Al costat del vídeo, una instal·lació de tres pantalles que mostren els reflexes dels neons als edificis fent servir l’antiga tècnica cinematogràfica de l’holografia. I, finalment, a l’exterior, tres panells de leds amb animacions de focs artificials i espectacles luminotècnics que recreen animacions publicitàries ja obsoletes.

Arash Nassiri (Teheran, 1986) viu i treballa a París. Es va graduar a l’École Nationale Supérieure des Arts-Décoratifs de Paris el 2012 i també a Le Fresnoy, National Studio of Contemporary Arts el 2014. Durant la seva carrera també ha estudiat a l’École Nationale Supérieure des Beaux-Arts de Paris el 2007 i a la Universität der Künste de Berlin, on hi va viure el 2010.

La seva obra ha estat exposada a França i a l’estranger en diverses exposicions, així com a la Biennal de Lyon el 2015, al programa Panorama de 2013 i 2014, a la Biennal d’Arquitectura de Venècia i a l’exposició “From the object to the city” organitzada per la National School of Arts de Paris el 2010. Al juliol de 2014 la seva obra es va publicar a la revista cultural Les Inrockuptibles.

Entre els premis obtinguts destaca el Gran Premi de videoart de Cote Court Pantin de 2014 i el Prize Studio Collector.

Articles de premsa

Descarregables

Patrocinadors i col·laboradors

Moritz Gramona Quely [:en]Han Nefkens Foundation[:es]Fundación Han Nefkens[:ca]Fundació Han Nefkens[:]