El juego del arte. Pedagogías, arte y diseño

Fundació Juan March, Madrid

22 març – 23 juny 2019

Comissariat: Juan Bordes, Manuel Fontán del Junco i Aida Capa.

La Fundació Suñol col·labora amb la Fundación Juan March en l’exposició El juego del arte. Pedagogías, arte y diseño aportant una vintena d’obres de la col·lecció entre les quals se’n troben d’artistes tan rellevants com Giacomo Balla o Alexander Calder. La mostra, que es pogué visitar entre el 22 de març i el 23 de juny de 2019 a la seu madrilenya de la Fundación Juan March, vol demostrar fins quin punt les noves pedagogies del segle XIX han estat un factor per explicar el sorgiment de l’art, l’arquitectura i el disseny d’avantguarda, buscant l’origen de l’art modern en la infància dels seus creadors i evidenciant així la relació entre les pràctiques pedagògiques (i els seus jocs i joguines educatives) i l’art modern.